Gość Bartas Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2010 Sprawa banalna, lecz trochę mi się zeszło, więc kilka zdań na ten temat. Najważniejsza rzecz, to sprężynki blokujące mocowanie końcówki na przegubie kulkowym. Warto się przyjrzeć nowym końcówkom, żeby je zobaczyć - w jaki sposób zabezpieczają przegub. Jak już wiemy, jak te sprężynki wyglądają i gdzie się znajdują, to przy pomocy niewielkiego płaskiego śrubokręta wypinamy je ze starych amortyzatorów. Stare końcówki mogą ciężko schodzić, więc trochę większy śrubokręt płaski przyda się do odłączenia końcówki. Ponieważ montujemy amortyzatory w pozycji wyciągniętej, to klapa musi być maksymalnie podniesiona. BARDZO WAŻNE!!! Ponieważ stare amortyzatory ledwie trzymają klapę, to po wypięciu jednego z nich klapa spada z prędkością światła. W związku z tym po pierwsze miejmy przygotowany nowy amortyzator pod ręką, a po drugie przytrzymajmy klapę podczas wypinania. Ja oparłem klapę na głowie. Cała operacja - jeśli wiemy co i jak - to zaledwie kilka minut. Odciąganie sprężynki: Sprężynka: Autor: Irek wawa Źródło: http://www.a6klub.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi