Skocz do zawartości

1.3 multijet 70 k/m dziwnie sie zachowuje po remoncie silnik


Gość roni2001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam mały problem z moim fiatem grande punto 1.3 muli jet 70 koni niedawno pękł mi łańcuch na rozrządzie i i trochę narozrabiał był zrobiony remont wymiana rozrządu popychaczy olejowych dźwigni zaworowych i uszczelniaczy autko pierwszego dnia powiedzmy ze zachowywało się ok ale zauważyłem ze kopci na czarno tak ze ludzie się bali za mną jechać następnego dnia zauważyłem ze na 4 i 5 biegu ma problem z wkręceniem się na obroty powyżej 2 tys jak mu się pocisnęło na niższych biegach to jakoś leciał jak się turbina załączyła wiec oddałem go z powrotem do warsztatu komputer nic nie pokazywał żadnych błędów pomęczyli go prawie 2 tygodnie wymienili pierścienie autko odebrałem i to samo auto dymi na czarno już nie tak bardzo przy wyższych obrotach zwłaszcza na 2 biegu na 4 i 5 ma problem z wkręceniem się powyżej 2 tysięcy muli masakrycznie jak by go coś trzymało i do tego ma takie momenty ze chodzi bardzo nie równo tak ze aż zaczyna bujać samochodem zawory sprawdzone wtryski tez mechanik niema pojęcia co to możne byc morze ktoś z was miał by jakiś pomysł albo się z czymś podobnym spotkał

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.