Gość roni2001 Opublikowano 13 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2014 mam mały problem z moim fiatem grande punto 1.3 muli jet 70 koni niedawno pękł mi łańcuch na rozrządzie i i trochę narozrabiał był zrobiony remont wymiana rozrządu popychaczy olejowych dźwigni zaworowych i uszczelniaczy autko pierwszego dnia powiedzmy ze zachowywało się ok ale zauważyłem ze kopci na czarno tak ze ludzie się bali za mną jechać następnego dnia zauważyłem ze na 4 i 5 biegu ma problem z wkręceniem się na obroty powyżej 2 tys jak mu się pocisnęło na niższych biegach to jakoś leciał jak się turbina załączyła wiec oddałem go z powrotem do warsztatu komputer nic nie pokazywał żadnych błędów pomęczyli go prawie 2 tygodnie wymienili pierścienie autko odebrałem i to samo auto dymi na czarno już nie tak bardzo przy wyższych obrotach zwłaszcza na 2 biegu na 4 i 5 ma problem z wkręceniem się powyżej 2 tysięcy muli masakrycznie jak by go coś trzymało i do tego ma takie momenty ze chodzi bardzo nie równo tak ze aż zaczyna bujać samochodem zawory sprawdzone wtryski tez mechanik niema pojęcia co to możne byc morze ktoś z was miał by jakiś pomysł albo się z czymś podobnym spotkał z góry dzięki za pomoc   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5935-13-multijet-70-km-dziwnie-sie-zachowuje-po-remoncie-silnik/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się