Gość zbigniew007 Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 nie wiem czy moge pisać w tej sprawie na tym forum chodzi o alternator od skody faworit założyłem go do ciagnika c360 i musze dać ponad 2000 obrotów żeby zaczoł ładować potem już kontrolka sie nie pali chyba że obroty spadną poniżej 600 obrotów dodam że jak troche pochodzi to wcześniej gaśnie kontrolka tak na 1200 obrotów czy to może być od tego że założone jest koło pasowe ciut wieksze czyli od fiata125p czy wina leży w regulatorze napiecia   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5932-zbyt-p%C3%B3%C5%BCne-ga%C5%9Bniecie-kontrolki/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się