Gość 126marcin Opublikowano 10 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2014 Witam Mam takie auto jak w temacie. Problem jest taki , że jak auto pojeździ, około 15-20 kilometrów i to w ciepłe dni, wyświetla się lampka od ABS i auto traci moc,trzęsie,podejrzewam ,że jeden pompowtryskiwacz przestaje działać. Po zgaszeniu trzeba trochę rozrusznikiem pokręcić ,żeby odpalił. Zczytane błędy : - 18062 - Zarejestrowane kody usterek w sterowniku panelu wskazników - Staly -17978 - Elektroniczny moduł sterujący pracą silnika zablokowany-nieciagly -17675 - Zawór pompy wtryskowej, cylinder 3; przekroczony limit - nieciagly 17669 - Zawór pompy wtryskowej, cylinder 1; przekroczony limit - nieciagly 00562 - Czujnik poziomu oleju- Zwarcie z biegunem dodatnim lub obwód przerwany - Staly 01176 - Klucz nieprawidlowy sygnał zbyt niski - nieciagly Dzisiaj poczyściłem styki na pompowtryskiwaczach,zrobiłem jazdę próbną. Jazda dość agresywna,żeby się nagrzał porządnie. Już myślałem ,że będzie ok a tu znowu lampka od ABS świeci i silnikiem trzęsie. Auto do garażu,zczytane błedy : -17675 - Zawór pompy wtryskowej, cylinder 3; przekroczony limit - nieciagly Zdjąłem dekiel od głowicy, podgiąłem styki od pompowtryskiwacza 3 . Zajrzałem do gniazda , tam gdzie przewody od wtryskiwaczy przechodzą przez głowicę .Czerwony przewód jakby nie do końca wchodził do gniazdka,ale on jest od 2 cylindra. Jazda próbna wieczorem,temp. powietrza już wyraźnie niższa, usterka po około 14 kilometrach nie wystąpiła, chyba za mało kil. przejechanych. Natomiast po zgaszeniu ciężko go odpalić , jak krótko kluczyk przytrzymam to tak wygląda jakby immo- zapali i zaraz gaśnie. Trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem,żeby odpalił. Jutro w upał pojeźdżę dłużej,ale może już dzisiaj może ktoś mi podrzuci jakieś pomysły.Wtryski do wymiany? Serdeczne dzięki za pomysły.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5930-passat-b5-19-tdi-2001r-awr/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2014 1) Na początek daj logi statyczne i dynamiczne na rozgrzanym siln. grupy 013,018,023 2) Grupa 003 i 011 BS   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5930-passat-b5-19-tdi-2001r-awr/#findComment-33466 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się