Skocz do zawartości

VAG Audi A3 - zawieszannie sie obrotów , lekkie falowanie


Gość blade08111991
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość blade08111991

To znowu ja. Chcialbym prosic o pomoc w diagnozie usterki. Mianowicie czasem jak jade auto zaiwesza sie na biegach 1-4 zawiesza sie na 1500-2500 obrotach . Czasem zawiesi sie na 1700 czasen na 2000. Mowiac zawiesi sie mam na mysli to ze daje mu full gazu a on troche szarpie i nie chce przyspieszac. Trwa to kilkanascie sekund. Albo wystarczu ze wcisne sprzeglo i obroty podskocza do 6000 rmp i puszcze sprzeglo i juz to mija. Jest to dosc uciazliwe choc nie zdarza sie zawsze. Mam kabel Vag wiec moge zczytac dane w formie wykresu. Kiedys jak dobrze pamietam wyskoczyl mi blad sondy lambda. Jakie powinny byc prawidlowe odczyty w tym aucie i na ktorym kanale mam je zczytac??

 

[ Dodano: 2014-06-03, 20:54 ]

Wyskakuje mi dokladnie ten bład:

VAG-COM Version: Release 409.1-S

 

Control Module Part Number: 06A 906 019 AK

Component and/or Version: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3392

Software Coding: 00011

Work Shop Code: WSC 03210

1 Fault Found:

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-10 - Upper Limit - Intermittent

Dodatkowo zawieszanie i falowanie stalo sie bardziej intensywniejsze. Powiedzcie coi moge z tym samemu zrobic??

 

[ Dodano: 2014-06-05, 20:30 ]

Jest tu ktos? Dzis wystapil podobny blad

błąd 00537 - Oxygen Sensor Regulation 19-00 - lower Limit

Dodatkowo auto coraz bardziej szarpie a czasem ja mudodaje gazu a on traci moc i obroty spadaja , słychac takie strzelanie w silniku / wydechu. Jak odkrecilem wlew oleju to leciala delikatna mgielka i czuc bylo spaliny lub moze jakies paliwo. Co sie dzieje?

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kiedys jak dobrze pamietam wyskoczyl mi blad sondy lambda. Jakie powinny byc prawidlowe odczyty w tym aucie i na ktorym kanale mam je zczytac??

Zrób logi i daj , logi MAF i sondy lambda.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość blade08111991

automux Dziekuje za odpowiedz! Mozesz po krótce wytlumaczyc jak zrobic logi sondy?? i co to maf? Bylbym wdzieczny. NApisze co zrobilem. WYmienilem kable i swiece i troche to poprawilo sprawe - auto jak szarpalo i nie mialo mocy ale jest to duzo mniej dokuczliwe. Dodatkowo slysze czasem wybuch gdzies w silniki/tlumiku .

Tyle> Jutro kupie jeszcze filtr paliwa i wymienie olej bo juz pora.

Czeklam na twoj post automux

Pozdrawiam.

 

EDIT. Sorki wiem co to MAF xD Przeplywka tylko nie skojarzylem jakos.

EDIT2 : Dam sobie rade. Nie ide na latwizne i poszukam w google jak zrobic to xD Wlasiciwie to juz wiem ;D dzis powinny byc logi ;>

 

EDIT3: wrzucile, te pliki ale niestety nie moge zarejestrowac sie na vaglog.net i nie moge wrzucic tych plikow w wersji html...

http://przeklej.org/file/e85RVw/LOG-01-002-xxx-xxx.CSV

http://przeklej.org/file/FIM0DL/LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

http://przeklej.org/file/EglJrw/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

http://przeklej.org/file/TnrVG6/LOG-01-006-xxx-xxx.CSV

http://przeklej.org/file/wRB2IO/LOG-01-007-xxx-xxx.CSV

Jak ktorys jeszcze bedzie potrzebny daj znac bo policja zaczela sie interesowac moimi pomiarami xD Oczywiscie logi sa przekodowane i uporzadkowane.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wieczorem zerknę co zlogowałeś, a co ma policja do twoich logów? :-o

Zrób jeszcze adaptację przepustnicy i wyczyść ją, walczyłem z takim silnikiem miesiąc temu z brakiem mocy i wszystko wydawało się oki, a okazało się że uwalona uszczelka (oring) w kolektorze ssącym był.

 

EDIT:

Ciężko coś się doczytać źle zapisało te logi, nie ma obrotów tylko jakieś cuda u mnie pokazuje prędkości kosmiczne zrób jak możesz LOGI grup 1 i 4 statyczne (bieg jałowy) i dynamiczne od 1500 obr do końca na 3 biegu.

Pierwszej grupy nie dałeś a tam powinna być sonda lambda pokazana napięciowo.

Skasuj błędy przed logowaniem i po logowaniu zobaczysz czy jakieś będą jak tak to zapodaj je.

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość blade08111991

Ok. 001 nie robilem ale grupe 004 zrobilem dynamiczny... Chyba ze cos zle robie. Podlaczam kabel wchodze w engine i pozniej means block. Pozniej grupa 004 i log. To ten plik niby ;>

 

http://przeklej.org/file/EglJrw/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

 

POrzpustnica wydaje sie czysta. Lekki nalot moze z oleju ale to mieka szmatka schodzi.

Kolektor sprawdze ;> Mowiac oring masz na mysli te szerokie uszczelki co sa w jednej z 4 rur idacych do cylindra?? Bo jak daje gazu to slychac jakby gdzies wciagalo lewe powietrze tylko nie mam pojecia gdzie ;<

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

... Mowiac oring masz na mysli te szerokie uszczelki co sa w jednej z 4 rur idacych do cylindra??

 

Dokładnie to sprawdź, a logi jak wkładam w program do czytania logów nic nie można odczytać, wyślij mi swój e-mail to coś ci wyślę.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływka wygląda ok, daj jeszcze grupę 1 z sondą na statycznym i dynamicznym, oczywiście zobacz czy dolot nie ma dziury, Wtryski na maszynie jeszcze by można sprawdzić na różnych zakresach prędkości jak wyglądają. :-)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość blade08111991

Sluchaj co zrobilem ;> Logi beda jutro ;)

Wiec tak rozkrecilem przeplywke i popsikalem ja WD i podlaczylem. Nie dalo efektów.Pojechalem wiec robic logi przy okazji kasujac bledy i odlaczajac i podjacajac MAFa. Po ntym razie zamiast znajomego bledu wyskoczyl mi Blad MAF - zwarcie z masa czy cos takiego. Przeplywka byla odlaczona. Podlaczylem ja - falowanie obrotow ustało , a silnik znów miał POWER ( no moze nie bylo idealnie ale bylo o niebo lepiej ) - wskazowki rmp na jalowym biegu podnosily sie w mgnieniu oka a nie tak jak dotychczas , jakby byly obciazone . Skasowalem blad i sie zaczalem cieszyc az tu po kiklkunastu kilometrach nagle wyskoczyl blad sondy lambda i wrócilo wszystko do normy ;/ Wiec co to bedzie? ECU? Wtyczka MAF czy sam MAF?? Pozdrawiam :>

 

EDIT http://przeklej.org/file/VxfGE7/LOG-01-004-xxx-xxx.CSV

Tutaj masz log z jazdy gdy przeplywka byla podlaczona i wtedy szarpalo i strzelalo autem. Nie wiem ale wydaja sie nie dobre. Ocen to bo głownie od twojego glosu bede uzaleznial kupno MAFa. Czy Maf ze szrotu bedzie sie jeszcze nadawal??

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierza nie czyści się wd40 bo jest tłuste i nałapie ci syfu, ja leję w pistolet do malowania benzynki ekstrakcyjnej przemywam i powietrzem obdmu*** ojejciujejciu! ***e. Z kupnem nowego MAF wstrzymaj się.

Z wypiętym MAF miałeś błąd i był w trybie awaryjnym.

Zobaczymy logi sondy bo ona może walić robotę, mam nadzieję , że czujniki temp. na podglądzie masz wszystkie oki??? Po wyczyszczeniu wszystkiego i naprawieniu (brak błędów) możesz zdjąć klemę i zrobić adaptację przepustnicy.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.