Gość Michu_2014 Opublikowano 1 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2014 Witam, Mam problem z moim XP (1.6 8V Pb+LPG rocznik 2000). Po hamowaniu silnikiem (dojazd do skrzyżowania) i wciśnięciu sprzęgła silnik gaśnie, lub ledwie wstaje (zaświeca się symbol akumulatora).Dzieje się tak zarówno na Pb jak i na LPG Ponadto zauważyłem, że stojąc na biegu jałowym przy gwałtownych ruchach pedału przyspieszenia (dynamiczne pulsowanie) lub przy podobnie energicznym kręceniu przepustnicą pod maską silnik również gaśnie w momencie puszczenia pedału przyspieszenia. Do tej pory wypiąłem i wyczyściłem przewód odmy (choć okazało się że, był drożny)- zaznaczony na zielono na poniższym Foto1. Foto1 Przy okazji tej operacji zaobserwowałem iż wypięcie wężyka w miejscu wskazanym na foto1 kolorem czerwonym powoduje iż wada ustaje ponadto, na biegu jałowym silnik pracuje absolutnie bardziej kulturalnie (nie trzęsie, nie krztusi się). Przytykając palcem miejsce po odpięciu wskazanego przewodu, wyczuć daje się podciśnienie, a zatykając go zupełnie energicznym ruchem silnik gaśnie natychmiast). Przewód ten (kolor żółty na Foto1) wpada do następującego elementu umieszczonego na dole w lewej części komory silnika (pod wlewem płynu od spryskiwaczy) do elementu pokazanego na poniższym foto2: Foto2 Jak widać dochodzi do niego przewód elektryczny oraz od dołu kolejny wężyk z powietrzem. Na znalezionym w Internecie Foto3 zdemontowanego silnika widać chyba ten element: Foto3 Stąd moje pytanie co to za urządzenie i skąd pobiera powietrze (jeżeli pobiera)? Jak usunąć opisaną usterkę? Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się