Skocz do zawartości

Błędy


Gość Arkom

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ostatnio podpiąłem sie VAG-iem pod auto bo musiałem usunąć inspekcje i od razu z ciekawości sprawdziłem czy są jakieś błędy no i trochę się zdziwiłem bo pojawiło się to :P

 

VAG-COM Version: Release 409.1-S


Chassis Type: 8D - Audi A4 B5
Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
  Controller: 8D0 907 557 H
  Component:  1,6L R4/2V MOTR AT D01
  Coding: 04031
  Shop #: WSC 00000
3 Faults Found:
16518 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: No Activity
           P0134 - 35-10 - - - Intermittent
17735 - Knock-Control: Cylinder 3: Regulation Limit Exceeded
           P1327 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
           P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans
  Controller: 01N 927 733 AD
  Component: AG4 Getriebe 01N    2332
  Coding: 00000
  Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
00652 - Gear Monitoring
           27-10 - Implausible Signal - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
  Controller: 4D0 907 379 D
  Component: ABS BOSCH 5        7402
  Coding: 0265108005  
  Shop #: BB 37402
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
  Controller: 8D0 919 033 C
  Component: B5-KOMBIINSTRUMENT  D03
  Coding: 00142
  Shop #: WSC 19411
No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer
  Controller: 4A0 953 234 
  Component: IMMO AUZ9Z0S4351659 D76
  Coding: 00000
  Shop #: WSC 00000
1 Fault Found:
01176 - Key
           07-10 - Signal too Low - Intermittent

End   --------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Co do błędu immo to wiem skąd on się wziął kabelek od wyłącznika/włącznika na pasie przednim mi się obłamał i tam nie łączyło. Zastanawiają mnie błędy w silniku auto ogólnie chodzi dobrze odpala jeździ w miarę ok nie ukrywam, że odzywają się popychacze. Czasami jak dodam gazu czuć że auto się lekko poddusza. Świece kable WN raczej ok nie sprawdzałem tam dawno, ale raczej jest tam ok. Martwi mnie błąd sondy bo to nie tania sprawa :/ Aha i jest bład skrzyni ( mam automat ) dowcip polega na tym, że żeby ruszyć na zimnym silniku auto musi się nagrzać żeby "wszedł" bieg ze wstecznym nie ma problemu zimny czy nie trybi. Jak auto ruszy to nie ma problemów ze skrzynią tylko jak jest zimne. Pytanie jest takie odnośnie samej skrzyni czy może być opcja walniętego sterownika skrzyni?? Pytanie numer dwa od czego zacząć sprawę błędów silnika, zakładając że świeczki kable kopułka są ok. Nie sprawdzałem sondy jeszcze tzn nie mierzyłem jej, podczas jazdy czek się nie świeci auto pali normalnie nie zauważywszy jakiegoś większego niż zwykle spalania ( tak na marginesie ile powinien taki automat palić silnik 1.6?? ) Co do tych popychaczy tak jak pisałem trochę się odzywają ale wg mnie jeszcze nie ma tragedii nie zmienia to faktu, że noszę się zamiarem ich wymiany :P

 

Czekam na wasze propozycje, nie ukrywam że chętnie się dowiem co rozrobić z problemem skrzyni.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajna stronka. I teraz tak jak jest tam napisane może być kilka przyczyn, pytanie jest od czego zacząć?? Niebawem wybieram się na wymianę oleju w skrzyni, więc to bd pierwsze ale zakładam że to nie rozwiąże problemu z ruszeniem. Z tego co mniej więcej udało się przetłumaczyć z tej stonki to może być to wina czujnika prędkości auta, o ile dobrze rozumiem można go sobie wykręcić i nie bd wycieku bo on z tego co mi się kojarzy jest od góry skrzyni wkręcony, może jest zabrudzony i to jest winą?? podobnie jest mowa o jakimś czujniku prędkości skrzyni biegów i szczerze mówiąc nie wiem co to takiego jest i gdzie tego szukać?? Tak samo z przełącznikiem wielofunkcyjnym o ile dobrze to tłumacze gdzie tego szukać i ogólnie od czego zacząć??? Co do tego, ze się sprzęgło ślizga to myślę, że wymiana oleju powinna pomóc ale tak jak pisałem raczej nie pomoże to z tym ruszeniem na zimnym silniku. Co dalej z tym fantem zrobić postaram sie wykręcić czujnik prędkości auta i zobaczę czy nie jest zabrudzony ale jak go sprawdzić czy nie jest uszkodzony, przejechać się z podłączonym kompem i sprawdzić czy wskazania na prędkościomierzu pokrywają się z tymi z kompa??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o filtrze pamiętam, co do rozmieszczenia czujników nie jest to moja skrzynia. Tak czy siak w piątek jadę na wymianę oleju nie robiłem tego nigdy sam wiec wolę nie ryzykować jak bd widział jak to robi mechanika to następnym razem sam dam radę. Może zwyczajnie jest mało oleju w co wątpię ale może. pogadam z fachowcem od skrzyń automatycznych może coś sie rozjaśni. Ale ogólnie dziękuję za pomoc i zainteresowanie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I dziś wymieniłem olej w skrzyni. W starym oleju brak było jako takich opiłków jedyne co mnie zastanawia i osobę która wymieniała olej to że na dni miski oleju skrzyni została znaleziona mała blaszka taka pierdoła specyficznie pogięta mechanik ogólnie nie wiedział od czego to tzn nie był pewny czy nie jest to blaszka po której chodzi potencjometr ale nie był tego pewny w samym sterowniku hydraulicznym na pierwszy rzut oka nie znalazł jakiegoś defektu ( nie demontował go co prawda ). Nie wiem czy wymiana oleju pomogła na dolegliwość braku ruszenia na zimnym silniku sprawdzę to jutro, jak jechałem to zauważyłem lekka poprawę pracy samej skrzyni i sprzęgła ale to raczej normalne. Sam mechanik powiedział, że najprawdopodobniej będzie to wina sterownika hydraulicznego skrzyni biegów ten co jest nad filtrem. Koszt naprawy tego to 450 zł ale to nie jest pewne bo jak go zdejmie to może coś się jeszcze znaleźć innego i koszty rosną. No i ogólnie jestem w martwym pkt nie wiem co mam zrobić czy ryzykować i naprawiać sterownik czy poczekać do wiosny/lata i samodzielnie przełożyć na manualna skrzynie biegów, nie ukrywam że brak ruszenia na zimnym silniku mnie trochę irytuje. Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poczekać do wiosny/lata

Pomysl dobry pod warunkiem, że wytrzymasz do tego czasu.

samodzielnie przełożyć na manualna skrzynie biegów

To odpada, chyba, że masz zaplecze i dużo czasu :-(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego odpada??? Zapał jest wiedza no powiedzmy, zaplecze z tego co wiem wybitnych narzędzi nie potrzeba do tego już nawet to sobie trochę to obmyślałem. Zaplecze hymm no kanału ma dostęp nawet wyciągarka do skrzyni się znajdzie xD. Czas sądzę, że mają wszystkie klamoty w 3-4 dni bym to zrobił.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania