Skocz do zawartości

lanos 1,5 16 V demontaż i montaż glowicy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość szymon 1587cm3

Robiąc zgodnie ze sztuka 250-300zl za klamoty, robota pewnie drugie tyle;

- wyrównanie głowicy 50, ja zawsze zmieniam uszczelniacze - drugie 50, czasami trzeba poprawić któryś zawór

- uszczelki, głowicy, pokrywy, uszczelnienia wałków, uszczelki kolektorów itd - jakies 150zl

 

Do tego moze olej, płyn chłodzący, cos z rozrzadu, ale to sie okaze przy demontażu.

 

Schemat?, taki jak w kazdym silniku;

Spuszczasz wode, aku out, rozpinasz rozrząd, odkrecasz kolektory, odkrecasz pokrywe zaworów, odkrecasz wałki, odkrecasz głowice... Tyle

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a może się doradzę;)

 

sprawa wygląda tak jadąc samochodem nagle stracił moc

 

i od tej pory mam problem z nim

 

silnik pracuje tak jak by nie palił na wszystkie cylindry

 

samochód stał dwa dni po czym odpalił i miał moc dopóki się nie podgrzał jak załapał temperatura to dalej głupieje :)

 

świece zapłonowe NGK nowe założone wczoraj

 

może jakieś propozycje ??:) co można jeszcze sprawdzić oprócz najgorszego naprawy uszczelki?:)

 

jest to lanos 1,5 16V sedan z 99 roku

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3
co można jeszcze sprawdzić oprócz najgorszego naprawy uszczelki?:)

 

Zmierz kompresje, zrób próbe olejową w razie konieczności. Będzie jakiś punkt zaczepienia. To że cylinder nie pali nie musi być spowodowane brakiem kompresji (brak/slaba iskra, problemy z wtryskiwaczem danego cylindra itd)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok

 

zimny pali ładnie jak się pogrzeje to na benzynie jaki na gazie taki sam objaw

 

 

to jutro poproszę kogoś z przyrządem o zmierzenie kompresji ;)

 

[ Dodano: 2013-12-03, 17:08 ]

kompresja okazała się w porządku :)

 

natomiast

 

 

tłumik końcowy był przytkany

 

 

no i cewka raz była dobra raz nie tzn jak zimny to dawała iskrę na wszystkie cylindry jak się podgrzała to już nie

 

po usunięciu

 

katalizatora wstawieniu strumienicy + wymiana końcowego tłumika i cewki (używanej ale GM ) nie ten samochód !! jedzie ładnie

 

 

tylko że złapał mi błąd ;) i mam prośbę o odczytanie poniżej zamieszam link to filmu

 

 

http://youtu.be/qimw_PyD5CQ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania