gsm18 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Witam czeka mnie demontaż głowicy i wymiana uszczelki pod głowica chciałbym zapytać jakie są tego koszty i czy jakiś schemat demontażu można ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 Robiąc zgodnie ze sztuka 250-300zl za klamoty, robota pewnie drugie tyle; - wyrównanie głowicy 50, ja zawsze zmieniam uszczelniacze - drugie 50, czasami trzeba poprawić któryś zawór - uszczelki, głowicy, pokrywy, uszczelnienia wałków, uszczelki kolektorów itd - jakies 150zl Do tego moze olej, płyn chłodzący, cos z rozrzadu, ale to sie okaze przy demontażu. Schemat?, taki jak w kazdym silniku; Spuszczasz wode, aku out, rozpinasz rozrząd, odkrecasz kolektory, odkrecasz pokrywe zaworów, odkrecasz wałki, odkrecasz głowice... Tyle   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 dziękuje panu za bardzo szybką odpowiedź   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2013 na forum nie ma panów, pisz do wszystkich na Ty   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 a może się doradzę sprawa wygląda tak jadąc samochodem nagle stracił moc i od tej pory mam problem z nim silnik pracuje tak jak by nie palił na wszystkie cylindry samochód stał dwa dni po czym odpalił i miał moc dopóki się nie podgrzał jak załapał temperatura to dalej głupieje świece zapłonowe NGK nowe założone wczoraj może jakieś propozycje ?? co można jeszcze sprawdzić oprócz najgorszego naprawy uszczelki? jest to lanos 1,5 16V sedan z 99 roku   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 co można jeszcze sprawdzić oprócz najgorszego naprawy uszczelki? Zmierz kompresje, zrób próbe olejową w razie konieczności. Będzie jakiś punkt zaczepienia. To że cylinder nie pali nie musi być spowodowane brakiem kompresji (brak/slaba iskra, problemy z wtryskiwaczem danego cylindra itd)   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gsm18 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 ok zimny pali ładnie jak się pogrzeje to na benzynie jaki na gazie taki sam objaw to jutro poproszę kogoś z przyrządem o zmierzenie kompresji [ Dodano: 2013-12-03, 17:08 ] kompresja okazała się w porządku natomiast tłumik końcowy był przytkany no i cewka raz była dobra raz nie tzn jak zimny to dawała iskrę na wszystkie cylindry jak się podgrzała to już nie po usunięciu katalizatora wstawieniu strumienicy + wymiana końcowego tłumika i cewki (używanej ale GM ) nie ten samochód !! jedzie ładnie tylko że złapał mi błąd i mam prośbę o odczytanie poniżej zamieszam link to filmu http://youtu.be/qimw_PyD5CQ   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się