maciekchn Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Witam wymienialem magistrale wodna musialem wyjac kolektor ssacy po zlozeniu auto duzo pali... wczesniej na komputerku pokazywalo 7-8l teraz 12-13l wszysto popranie zlozone, mialem problem z obrotami po wymianie krokowego troche ustapilo lecz dalej nie jest dobrze(ale tak juz bylo od zakupu auta) tzn podczas zmiany biegu ,lub nacisniecia sprzegla obroty chwilowo unosza sie, prosze o pomoc nakierowanie mnie na usterke, bo cos chyba nie tak skoro z 8 spalanie wzroslo na 12   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość denisq Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Może źle spasowałeś kolektor i wycieka paliwo z spod niego? A szybko silnik dochodzi do temperatury pracy? może termostat albo sonda lambda.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Skoro po grzebaniu wzrosło to cos nie tak złożyłeś. Jakas nieszczelnosc pewnie, nie musi byc wielka.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 28 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2013 Niema objawów termostatu, bo sien ie grzeje, jest tak jak wczesniej... sonda prawidlowo(w progranie op-com) błedów brak, a co do zlozenia dałem nowe uszczelki i dokreciłem solidnie wszysto.... auto teraz kopci parą troszke ale z powodu temperatury na -, bo po innych autach tez to widze...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się