Skocz do zawartości

zafira 1,9cdti 120KM ciezko pali rano zimna


Gość buenos

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

1. mam problem z moją zośką 1,9cdti 120KM z 2006r bo rano ciężko zapala muszę kręcić 20-30s i jeśli zapali to później cały dzień zapala ale wydaje mi się że i tak za długo kręci około 5-6s. byłem na kompie błędów brak oprócz przepływomierza

2. ma przejechane 360kkm i rano po odpaleniu bardzo kopci raczej na biało, po minucie przestaje ale też zauważyłem że bierze olej, czy motor do wymiany???

3. trochę głośno chodzi ale wiem że rozrząd powinien być wymieniony 15000km temu jeden mechanik stwierdził że na rozrządzie przestawiony i tak będzie buczał bo przy takim przebiegu koła mogą być wyślizgane i pasek mógł przeskoczyć, CZY TO MOŻLIWE???

4. wcześniej miałem 2.0dti i miała lepszego kopa niż ta 120 KONNA

5. taką kupiłem od znajomego bo on nie chciał się z nią mordować tylko kupił sobie nową (mają ludzie pieniądze :-( ) a ja próbuję ja wyleczyć albo nowy motor wstawić i cieszyć się z jazdy

Jeśli ktoś może pomóc będę wdzięczny co mogę sprawdzić a i dodam że podobno ciśnienie na tłokach 22 wtryski i turbina robione na początku roku lecz nic nie pomogły

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odłącz czujnik temperatury i sprawdz jak pali. Sprawdź opór na poszczególnych świecach i podaj co wyszło. Odłącz przepływkę i też sprawdz jak pali z odłączoną (samochód będzie w trybie serwisowym).

PS> U mnie po odłączeniu przepływki auto prawie nie jedzie, nawet od punta 1.1 dostaje lanie :lol:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, narazie sprawdziłem odpięcie czujnika i wtedy załączyły się świece i zapaliła bez problemu ale podobno wolno kręci rozrusznik i głośno mam go wyjąć i sprawdzić,

biorę się jutro, niestety dopiero wróciłem do domu i będę walczył napiszę o efektach

 

 

a i w przepływomierzu zauważyłem brak jednego pina, drugiego z od prawej

 

[ Dodano: 2013-11-09, 22:24 ]

Witam, dziś założyłem rozrusznik po wymianie tulejek szczotkotrzymacza i wyczyszczeniu ale niestety zośka kręciła szybciej i nie tak głośno ale nie chciała zapalić tak szybko kręcila długo, ciszej ale około 20-30s, jak już zapaliła to cała dzień bez problemu i poi pierwszym odpaleniu biało niebieski dym puściła na pewno bierze olej bo to są objawy chyba przecieków przez zawory.......

 

 

Jutro ruszam w delegację jak wrócę, walczę dalej i dam znak o moich postępach

 

 

CZY SPALANIE 1.0 DO 1.3 NA POSTOJU NA CIEPŁYM SILNIKU I ECO TO PRAWIDŁOWE UWSKAZANIA??????????????????????

 

[ Dodano: 2013-11-16, 21:30 ]

WITAM, po przerwie więc tak co poprawiłem i zauważyłem;

1, doładowałem akumulator prostownikiem

2, poprawiłem masę do silnika bo po sprawdzeniu ładowania na aku było 12.6V a jak dotknąłem "-" do obudowy silnika było 14.4V

 

EFEKTY; szybciej odpala po nocy około 5s

 

ZAUWAŻYŁEM ŻE NA ZIMNYM SILNIKU NIERÓWNO PRACUJE PO ODPIĘCIU PIERWSZEGO WTRYSKU BRAK ZMIANY W PRACY NATOMIAST PO ROZGRZANIU WIDAĆ RÓŻNICĘ ŻE KLEKOCZE GORZEJ CHOĆ I TAK NIE MA SWOJE MOCY

 

 

CZY KTOŚ MA JAKIEŚ SUGESTJE LUB DOŚWIADCZENIA Z TAKĄ USTERKĄ

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania