Gość kamor88 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Witam mam problem z moją omegą rano jak odpalam na zimnym silniku bardzo ciężko łapie, ale w końcu odpali. Sytuacja powtarza się również jak zostawię samochód na 15-20 minut (ale po tym czasie oczywiście szybciej załapuje). Problemem też jest oczywiście że silnik na wolnych obrotach faluje na benzynie i LPG. Wymieniłem silniczek krokowy i przepływomierz (oryginalne części),świece, akumulator i cały rozrząd. Jak byłem u mechanika na komputerze to wywalało mi tylko błąd przepływomierza. Ale nadal to samo było, wiec o dałem go do mechanika (który kasę wziął i nic zrobił).Czasami zdarza się jak jest wilgotno przy 2000 obrotów szarpać ale po pewnym czasie przestaje. Wiec proszę o pomoc!!! Z góry dziękuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Jaka instalacja gazowa i jaki dokładnie błąd przepływomierza?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamor88 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Powiem szczerze ze nie wiem jaki był numer błędu ale ras działał, raz nie albo wchodził w tryb awaryjny. Zwykła instalacja gazowa nie sekwencja.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Rodzaj błędu jest istotny zeby stwierdzic czy to sama przelpywka jest padnieta, czy cos innego. Problem z odpalaniem moze byc zwiazany z przeplywomierzem, lub ze źle wyregulowanym gazem. Ten silnik nie powinien pracowac na II gen. Możesz zobaczyc do wtyczki przeplywomierza, wyczyscic styki, sprawdzic czy nie są luźne. Przy okazji szczelność dolotu od przepływki w strone glowicy i pomierzyć napięcie na przewodzie sygnałowym. Odpalanie z gazem w podłodze coś pomaga?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamor88 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 Błąd przepływomierza ukazywał się nawet po wymianie jego na oryginalny. A jak odpalam to dodaje gazu bo bez niego to ma ciężko załapać. Ale zawsze odpalam i zostawiam samochód na benzynie nigdy na gazie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 A zatem kabelki, wtyczka, lub nieszczelność. A jak odpalam to dodaje gazu bo bez niego to ma ciężko załapać. Czyli delikatnie go zalewa, lub elektrozawory nie trzymają szczelnie. Zrób standardowy test, zdejmij kleme na noc, zakręć bulte, rano klema i odpalaj.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kamor88 Opublikowano 17 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2013 ok tak zrobię dziękuje.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Dobrze Szymon pisze ale po zakręceniu butli dobrze by było jeszcze wypalić gaz i wtedy zostawić do rana.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gracz24ha Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 i jak dalo to cos? bo tez tak bym zrobil jak pisali powyżej powinno pomoc   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się