Skocz do zawartości

Trudności z odpalaniem Astra II X20DTL


Gość szneru

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

w sobotę czyściłem w swoim samochodzie kolektor ssący według manuala dostępnego na forum.

Wszystko poszło ok tylko problem pojawił się z odpalaniem samochodu...

Odpaliłam "na plaka" kilka razy pokręciłem (nie dłużej niż 10sek.) i zaskoczył, chodził ładnie, pojeździłem nim i wszystko było ok.

W niedzielę wstaję, idę do auta i klapa... samochód nie odpala ;/

Dziś odkręciłem przewody paliwowe i rozkręciłem jeszcze raz... odpalił na plaka, po 2-3h postoju auto nie odpala ;/

 

Co może być przyczyną??

Proszę o pomoc.

 

Samochód to Astra G z silnikiem X20DTL

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym na początek sprawdził podłączenie węży i czujników czy są poprawnie zamontowane. Wystarczy zamienić jeden cienki od podciśnienia i będą jaja. Nie wiem jak jest u ciebie ale w omedze zdarzyło mi się nawet pomylić wtyczki od czujników bo były takie same ale wtedy bankowo wyskoczy CHECK. Możesz też spróbować odłączyć na chwilę akumulator.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

1 Sprawdz czy rurki wysokiego cisnienia są odpowiednio dokręcone

2 Sprawdz czy nie uszkodziłeś przelewów z wtryskiwaczy, one MUSZA byc całkowicie szczelne

 

Odpal i pojezdzij troche na wyzszych obrotach silnika. Check wali po oczach czy nie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedzi :)

Check nie świeci.

 

Dziś siedziałem od rana w garażu i modziłem... wziąłem jeszcze raz strzykawkę i odciągałem powietrze z ropą z przelewu wracającego do pompy - wyciągnąłem może litr , odpaliłem z lekkim wspomaganiem plakiem- efekt?

Po 2-godzinnym postoju Aśka w końcu paliła bez problemu, potem krótka przejażdżka i znowu postój ponad 2h (wcześniej po ponad godzinie już była martwa), odpaliła bez problemu. Zobaczymy jak będzie rano - jestem dobrej myśli.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

bedzie dobrze, te silniki musza miec pełne i szczelne przelewy inaczej swirują.

 

Dlatego przy wymianie filtra paliwa czy przelewów lub rurek należy odpalic silnik i przejechac sie kilka km na wyzszych obrotach (pompa sama przeciagnie na tyle ropy ze sie wypowietrzy dobrze)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem specem w tych tematach ale pierwszy raz odpaliłem z plaka, pojeździłem na wysokich obrotach i nie udało się to - po 2h nie dało się odpalić.

Dopiero jak kolejny raz zabrałem się za wyciąganie strzykawką to było ok.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania