Skocz do zawartości

Montaż podłokietnika Vectra C


Gość GrzECHO

Rekomendowane odpowiedzi

Zacznijmy od tego co jest potrzebne:

 

- fragment tunelu środkowego za drążkiem zmiany biegów (angielskie nie pasują do wersji kontynentalnej i na odwrót)

- podłokietnik

- 4 śruby (zabrałem podczas demontażu z dawcy)

 

Stara konsola:

 

cvq1.jpg

 

Bez użycia narzędzi mocnym pociągnięciem wyciagamy schowek na drobiazgi:

 

yfcn.jpg

 

Odkręcamy jedną śrubkę (potrzebny śrubokręt torx):

 

givs.jpg

 

Przy pomocy płaskiego śrubokręta demontujemy tylny panel z popielniczką:

 

h40m.jpg

 

Odkręcamy kolejne dwie śrubki (torx):

 

68hk.jpg

 

gess.jpg

 

Przesuwamy konsolę trochę do tyłu i wyciągamy:

 

vmx1.jpg

 

Wspaniałomyślnie Adam (Opel) pociągnął instalację do tylnej zapalniczki:

 

ucel.jpg

 

2fua.jpg

 

Fabryczne miejsce montażu:

 

1gyj.jpg

 

Przy pomocy delikatnego przymusu bezpośredniego wkładamy nowy fragment tunelu:

 

w7so.jpg

 

Widok z tyłu, nawiew nie będzie podłączony, za dużo przeróbek:

 

dlb2.jpg

 

Skręcamy w odwrotnej kolejności:

 

nxgm.jpg

 

nywi.jpg

 

Przykręcamy podłokietnik w fabrycznych miejscach:

 

cnq8.jpg

 

7z4n.jpg

 

Dociągamy grzechotką:

 

6ggr.jpg

 

Podłączmy tylną zapalniczkę i zakładamy tylny panel:

 

k2y3.jpg

 

Montujemy schowek na drobiazgi:

 

sicf.jpg

 

Gotowe:

 

gfv7.jpg

 

Finish:

 

0yk3.jpg

 

Całość zajęła 30 minut i jedno :piwo:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania