Gość GrzECHO Opublikowano 17 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2013 Zacznijmy od tego co jest potrzebne: - fragment tunelu środkowego za drążkiem zmiany biegów (angielskie nie pasują do wersji kontynentalnej i na odwrót) - podłokietnik - 4 śruby (zabrałem podczas demontażu z dawcy) Stara konsola: Bez użycia narzędzi mocnym pociągnięciem wyciagamy schowek na drobiazgi: Odkręcamy jedną śrubkę (potrzebny śrubokręt torx): Przy pomocy płaskiego śrubokręta demontujemy tylny panel z popielniczką: Odkręcamy kolejne dwie śrubki (torx): Przesuwamy konsolę trochę do tyłu i wyciągamy: Wspaniałomyślnie Adam (Opel) pociągnął instalację do tylnej zapalniczki: Fabryczne miejsce montażu: Przy pomocy delikatnego przymusu bezpośredniego wkładamy nowy fragment tunelu: Widok z tyłu, nawiew nie będzie podłączony, za dużo przeróbek: Skręcamy w odwrotnej kolejności: Przykręcamy podłokietnik w fabrycznych miejscach: Dociągamy grzechotką: Podłączmy tylną zapalniczkę i zakładamy tylny panel: Montujemy schowek na drobiazgi: Gotowe: Finish: Całość zajęła 30 minut i jedno   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/5186-monta%C5%BC-pod%C5%82okietnika-vectra-c/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi