Skocz do zawartości

błędy i szapranie silnika citroen c5


Gość siwiryn

Rekomendowane odpowiedzi

witam.Od jakiegoś czasu gasło mi autko zaraz po zapaleniu,

silnik pracował 2 sek i gasł, po ponownym zapaleniu jużpracował

normalnie.Wyczytałem na forum ,że niektórym z Was pomogło w

tym temacie czyszczenie przepustnicy powietrza, rurki od odmy i

silnika krokowego.Też poszedłem tym tropem i wyczyściłem w/w

rzeczy, po czyszczeniu przepustnicy oraz silnika krokowego, autko

jak narazie zapala normalnie i nie gaśnie,pojawił się natomiast

problem następujący, po czyszczeniu i zamontowaniu

przepustnicy oraz silnika krokowego wyskoczyły mi błędy

antypolutin falut i auto na wolnych obrotach faluje, silnik przy

próbie ruszenia szarpie, po zgaszeniu i ponownym zapaleniu

przez chwilę jest ok,potem znowu szarpie silnikiem i falują

obroty ,silnik nie reaguje na pedał gazu nawet jak wcisnę do

oporu. Byłem u kolegi na kompie skasował mi błędy ale zaraz

wyszły znowu błędy P1160 i P1112 ,błedów jest sporo ale tylko

tych w/w, co mogło się stać, wszystkie kostki są pozapinane

poprawnie, nie możemy zdiagnozować tych błędów, proszę o

pomoc bo auto nie nadaje się do jazdy.

ps.Dodam jescze ,że znalazłem info o adaptacji przepustnicy ale

jak to rozumieć, jak się ją adoptuje?

Silnik 2.0 16V RFN 136km pb+lpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość philips74

Kolego powiedz mi czy jezdzisz na samym gazie czy odpalasz na gazie czy jezdzisz wogule na paliwie szarpanie i błedy miałem takie autko do roboty okazało się ze trzeba było ustawić mapy i zobacz czy wszystkie wezyki masz wpięte(czy nie ma lewego powietrza)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego powiedz mi czy jezdzisz na samym gazie czy odpalasz na gazie czy jezdzisz wogule na paliwie szarpanie i błedy miałem takie autko do roboty okazało się ze trzeba było ustawić mapy i zobacz czy wszystkie wezyki masz wpięte(czy nie ma lewego powietrza)

 

Szarpie i na pb i na lpg .Pedał gazu nie reaguje.ale to już historia .

Okazało się że przepustica powietrza jest elektronicznie sterowana.Wszystkie wężyki były zapiete a mapy paliwa nie skasowalem przez odłączenie i czyszczenie przepustnicy no bo niby w jaki sposób można by było to zrobić.Ale do rzeczy.Jest taka funkcja w kompie diagnostycznym jak adaptowanie przepustnicy czyli kalibracja .Trwa to 3 min i autko smiga jak należy.pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania