Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie masz dokładnie silnik? 1,4 czy 1,7? .. Tak czy inaczej, zapłon w obu przypadkach był raczej nieregulowalny... także tutaj raczej nic nie pokręcisz, aczkolwiek lepiej zrobić sobie kreskę na apracie i miejscu gdzie jest przykręcony żeby potem wsadzić tak samo. :)

 

Jak 1.7 to aparat masz przykręcony bodajże na 2 śrubki, bodajże na klucz 13" albo na torxa (nie pamiętam już dokładnie)... po odkręceniu tych śrubek podważasz aparat płaskim śrubokrętem i w sumie wsio, zmieniasz uszczelkę (tam jest bodajże oring na aparacie) i składasz z powrotem. :)

W przypadku 1,4 sytuacja wygląda podobnie z tym że jest przykręcony na 1 śrubkę :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania