Gość Bartas Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 1. Poluzowawszy wężyki zaznaczone na zielono Ściskamy opaski kombinerkami i zsuwamy ich z krucow (okolo 2cm). Następnie chwytamy waz na króćcu kombinerkami delikatnie go ruszamy (obkręcamy). 2. Odkręcamy śruby na klucz 12br> Ta bliżej pokrywy zaworów jest dłuższa. Ściągamy wezyki - poleci nieco płynu chłodzącego. Sciagamy szara wtyczkę przy dłuższej śrubie (wciskamy koniec języczka i wyciągamy - można pomoc sobie płaskim wkretakiem). 3. Oczyszczamy zewnętrzną obudowę z brudu Widok od boku oraz od strony zamocowania. Widać uszczelkę 8-ke. 4. Rozkręcamy dalej Odkręcamy 3 śruby na wkretak krzyżakowy i czyścimy wetrze z nalotu od planu chłodzącego. Pozbywamy się w ten sposób warstwy izolującej ciepłą ciecz od urządzenia. Po tym zabiegu będzie bardziej czule na zmianę temperatury silnika Teoretycznie bynajmniej. 5. Składamy s powrotem regulator i nalewamy do otworów 8-ki benzyny ekstrakcyjnej. Po wlaniu zatykamy palcami otwory i energicznie trzepiemy regulatorem. Wylewamy w sumie wytrzepując rozpuszczalnik i czynnosc powtarzamy tak długo aż przestana lecieć brudy z wnętrza. Warto rowniez przeczyścić metalowe sitko. 6. Czekamy trochę czasu lub suszymy suszarka urządzenie i montujemy do auta. Ważne aby teraz przeprowadzić procedurę uczenia komputera. Znajduje się ona w dziale: SILNIK -> SAMODIAGNOSTYKA -> Resetowanie ECU (komputera) oraz "uczenie go". Czyszczenie tego urządzenie i skasowanie ustawień komputera powinno zlikwidować falujące obroty. Autor: dagg3r Źródło: http://fotoporadnik.prv.pl/   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi