Gość Wojtek :D Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Jestem posiadaczem Opla Vectry 1,8 16V rocznik 1998. Gdy jest zimny odpala dobrze. Po przejechaniu około 2 km i wyłączeniu silnika, na 5-10 min jest problem z odpaleniem, trzeba piłować rozrusznikiem z ok,10-15 sekund, żeby odpalił a po odpaleniu śmierdzi paliwem?Zostały wymienione części takie jak: pompa paliwa, i czujnik wałka rozrządu, i nic to nie dało. myślałem czy to nie jest wina iskry (świece, cewka,i to co daje impuls na cewkę ale nie wiem jak to się dokładnie nazywa ) od czego zacząć i czy idę w dobrym kierunku. Podczas jazdy gdy się silnik wyluzuje to falują wolne obroty. Dziękuję za wszelkie rady   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Obstawiam układ zapłonowy. Warto podłączyć pod kompa i sprawdzić czy nie ma błędów tak najszybciej. Nie zauważyłeś jakiegoś większego spalania czy coś w tym rodzaju Sprawdź jeszcze świece kable WN, kopułkę ( jeżeli u Cb występuje) oraz przepustnice czy nie jest zasyfiona. Looknij też na filtry to tak na wstępie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek :D Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 chciał bym dodać, że czasami podczas jazdy a w większości przy ruszaniu na zimnym tak jak by przestał palić na jeden gar i po chwili oświecał się błąd silnika ale po jego zgaszeniu i ponownym zapaleniu i przegazowaniu kontrolka błędu silnika gasła. Był podłączony pod komputer, błędy wykasowane ale dalej robi tak samo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 A jakie były błędy?? Podejrzewam że gubi iskrę na jakimś tłoku, powiedz jakie były błędy powinno coś wyjaśnić   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek :D Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 czujnik wałka rozrządu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 hymm i jego wymieniłeś i dalej jest to samo he kupiłeś oryginalny czy podróbę ??   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek :D Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 oryginalny, ten błąd się tylko oświeca się po chwili gdy przestaje palić jeden gar, wydaje mi się to oczywiste że tak to powinno zadziałać   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arkom Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 No to musisz sprawdzić układ zapłonowy jak pisałem świeczki kable kopułka+palec jeżeli u Cb taki występuje, itp   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek :D Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 jak byś jeszcze mógł doradzić bo nie mam kopułki ani palca tylko przychodzi impuls na cewke ale nie wiem z kąt   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 przychodzi impuls na cewke ale nie wiem z kąt Z komputera na podstawie czujnika wału i wałka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się