Gość marta3721 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Witam wszystkich. Mam taki problem gdy wracałam ze sklepu auto zgasło okazało się że alternator się zablokował, ale za nim został zlokalizowany problem z alternatorem wyjęłam filtr paliwa i zostawiłam nie zabezpieczone węże paliwowe od filtra gdy założyłam filtr samochód ciągle nie odpalał i ciężko kręcił rozrusznikiem, problemem był alternator, został wymieniony i problem z rozruchem zniknął. Silnik zaczął odpalać ale nasunął się kolejny problem ponieważ samochód gaśnie zaraz po odpaleniu. Próbowałam odpowietrzyć układ przy wtryskach luzując te metalowe rurki, zdarzyło się że samochód chodził parę minut i zgasł. Muszę powiedzieć że nie zawsze słychać pompę w zbiorniku paliwa, jak przekręcę w pozycji zapłon to słyszę pompę i odpali ale jak zgaśnie silnik i próbuję odpalić kolejny raz to już nie słyszę tej pompki. Proszę forumowiczów o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu i o wyrozumiałość bo jestem już załamana.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Najlepiej podłączyć pod komputer, może i immoilizer nawala i odłącza paliwo.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukkii Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jak pod kompa podłączysz to można pompke włączyc żę bedzie chodzić caly czas. W 1.6 hdi jest reczna pompa do odpowietrzania a w 2.0 to nie wiem chociaż sam taki silnik posiadam.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość diablo2 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Witam mam MK II nie jedynkę ale ten sam sam motor 2.0 HDi - przy filtrze paliwa powinna być taka gumowa gruszka - pompujesz potem na filtrze masz taką plastikową śrubkę - odkręcasz ja trochę . Ta śrubka to jest właśnie odpowietrznik filtru paliwa . Najlepiej założyć na tę śrubkę kawałek wężyka i zlewać paliwo do plastikowej butelki lub słoika . Podpompować trochę gruszką potem popuścić odpowietrznik - jak tryśnie paliwo zakręcić i znowu ręczna pompka odpowietrznik filtru i tak kilka razy . Jak za każdym razem bedzie paliwo leciało to wtedy odpalaj rozrusznikiem   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marta3721 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam wszystkich dziękuję bardzo za odpowiedzi auto już jest sprawne i to nie była wina zapowietrzenia. Za naprawę trochę trzeba było zapłacić ale cóż jak trzeba to trzeba.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Witam wszystkich dziękuję bardzo za odpowiedzi auto już jest sprawne i to nie była wina zapowietrzenia. Za naprawę trochę trzeba było zapłacić ale cóż jak trzeba to trzeba. Spoko, że napisałaś co było przyczyną   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Arni3721 Opublikowano 19 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2014 przyczyną był czujnik wysokiego ciśnienia paliwa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 20 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2014 <html> <head> <title>Untitled Document</title> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1250"> <style type="text/css"> <!-- body,td,th { font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 12px; color: #000000   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się