Skocz do zawartości

Ustawienie Rozrządu


Gość Hildred

Rekomendowane odpowiedzi

Co prawda robiłem to w 1,8, ale pewnie w 2,0 będzie podobnie.

Ja najpierw ustawiam koło zamachowe na 0 - na skrzyni powinna być gumowa zaślepka,

obracasz kołem zamachowym aż zobaczysz wytłoczony znaczek "0". Możesz to zrobić podnosząc auto z jednej (najlepiej lewej) strony i kręcąc kołem na wbitym 5 biegu.

Potem sprawdzasz znaki na kołach rozrządu. U mnie nie było znaków na dolnym kole i kole wałka pośredniego, więc zrobiłem je sobie sam. Znak na kole wałka rozrządu zgadzał się idealnie, tak jak palec pod kopułką również był ustawiony na znak na aparacie zapłonowym. Pierwszy tłok (ten od strony rozrządu) powinien być wtedy w górnym maksymalnym położeniu, co łatwo sprawdzić jakimś śrubokrętem po wykręceniu świecy.

Jeśli rozrząd jest ok, to zamach na "0" i zmieniać pasek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie wiem czy warto się wysilać, jak ktoś zadaje pytanie z d...y i przez kilka dni nawet nie zajrzy, a wcześniej nie zada sobie trudu poszukania w necie rozwiązania problemu.

Wiem, że to się kłóci z ideą forum, ale o wymianie rozrządu w vw napisano już w internecie chyba wszystko ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania