Skocz do zawartości

Powazny problem pomocy !!


Gość user56

Rekomendowane odpowiedzi

Witam posiadam seata cordobę z silnikiem 1.4 94r. mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym , gdy silnik jest zimny obroty wskakują do 3000 po jakimś czasie (zazwyczaj długim) spadają pod 1000 . Samochód był u mechanika wymienił on świece ,kable, kopułkę,zapłon,sonde lambde, przepustnice i silnik krokowy,olej lecz nic to nie pomogło . Temperatura cały czas stoi w miejscu tak jakby silnik wgl się nie rozgrzewał. Biegi czasami wskakują leciutko a czasami trzeba użyć trochę siły. Czasami gdy jadę rozpędzony np z górki ,wciskam sprzęgło i obroty spadają do normy lecz gdy lekko ruszę gaz wskakują znów na 3000 . Co to może być ? pomożcie

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czujnik temperatury masz jaki? 4-pinowy?

 

Zachowanie się silniczka krokowego, odpowiadającego za wolne obroty, zależy od sprawności czujnika temperatury. U mnie w starym vw gdy odłączam czujnik, to trzpień krokowca naciskający na przepustnicę zmienia położenie nieznacznie, przez co zmieniają się obroty silnika. U mnie obroty na wolnych trzymały się na poziomie 1500, a po wymianie czujnika temperatury spadły na 800.

Tylko kup oryginalny czujnik, bo Topran czy inny Hans Szajs się nie nadaje do niczego.

Jeśli to nie pomoże, to jeszcze ewentualnie lewe powietrze gdzieś ciągnie, może pęknięta jest guma pod wtryskiem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania