Skocz do zawartości

Falowanie obrotow 1.4 AEX ibiza


Gość ibiza_cytryna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ibiza_cytryna

przed chwila wrocilem z auta po przejażdżce 30 km i na parkingu zauwazylem ze jak stale i zaczolem wciskać i puszczeac pedal hamulca obroty zaczynaly falowac...może być to powodem nie szczelnego kolektora dolotowego(serwo już wyklucylem) ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ibiza_cytryna

no to będę musial teraz wyczekać ladniejszej pogody(oby była za tydz.) to w sob sprawdze szczelność...pytanko odnośnie tego czy jest sens sprawdzać to psikając SAMOSTARTEM i sluchac jak będzie zachowywal się silnik czy od razu bez ceregieli kolektor zwalic...?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw bym to obejrzał sprawdził połączenie koloektor serwo, a zwalenie kolektora zostawił na koniec taka moja opinia na ten temat

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ibiza_cytryna

ale już odlaczelem przewod z kolektora do serwa i nic to nie zmienilo...

ale na pewno najpierw będę ogladal a na końcu rozbieranie bo nie za bardzo uśmiecha mi się to...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem odłączyłeś przewód łączący sewro z kolektorem??? normalne że auto bd fiksować w takim przypadku, chodzi o to żeby połączenia były szczelne

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no to teraz ok :), ale co do samej ewentualnej nieszczelności to nie jest powiedziane ze to uszczelka pod kolektorem, może tez być uszczelka pod zespołem przepustnicy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem taki pewny czy to uszczelka pod kolektorem, skoro oddawałeś głowicę do regeneracji to zakładam że kolektor był zdejmowany, i powinien być poprawnie założony, fakt jest, że może ten co to skręcał skopał sprawę ale wątpię. Nie zaszkodzi obejrzeć całego dolotu, ale ja bardziej zająłbym się tym pojawiającym się błędem, mówi on coś o składzie mieszanki, może jest uszkodzony jakiś czujnik np sonda lambda, czujnik temp ECU, czytałem też że czasem warto zrobić adaptacje, tzn dać ustalić komputerowi parametry pracy min obroty odpalasz auto i nie dotykasz gazu przez 10min przez ten czas komputer powinien ustabilizować pracę, ale skoro czasami pokazuje ten błąd to może to nie pomóc, posprawdzaj przewody przy czujnikach, oraz same czujniki jak pisałem temp ECU itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania