Skocz do zawartości

Falowanie obrotow 1.4 AEX ibiza


Gość ibiza_cytryna

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ibiza_cytryna

Witam

 

Problem wyglada tak iz jestem po wymianie glowicy z powodu zatarcia silnika i rozrzadu po tej naprawie silnik nie ma ssania i obroty na zimnym motorze sa w okolicach 1000rpm i skacza w granicach 40rpm przy tym towarzyszy drzenie silnika, po osiagnieciu normalnej temp pracy silnika zaczynaja obroty falowac od 400rpm do 1600rpm az sie uspokoja, a nie kiedy zdarza sie ze auto po prostu zgasnie. Falowanie w granicach 40 rpm towarzyszy pracy silnika w calym zakresie temp.

 

Wymienione lub sprawdzone zostalo: swiece, przewody, palec z kopulka, przepustnica(byla adaptowana), kat wyprzedzenia zplonu (ustawiony na 5st)

 

Czasami pokazuje sie blad 561 Krancowy sklad mieszanki, ale nie ma reguly raz jest a nie raz go nie ma...

 

Mam nadzieje ze Ktos z Was bedzie mi mogl pomoc i naprawic ta usterke.Bede wdzieczny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ibiza_cytryna

silniczek krokowy w tym silniku(wielopunktowy) jest zintegrowany w przepustnicy i nie jest czescia wymienna i tez nie ma mozliwosci jego wyjecia i wyczeszczenia...

 

tak ona wyglada

http://moto.allegro.pl/przepustnica-vw-polo-6n-lupo-ibiza-1-4-8v-95-99-i2976374861.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem wyglada tak iz jestem po wymianie glowicy z powodu zatarcia silnika i rozrządu po tej naprawie silnik nie ma ssania

Jeżeli silnik był zatarty to trzeba było zobaczyć do pierścieni, cylindrów o panewkach wału nie wspomnę a ty tylko głowicę robiłeś?????

Sprawdzić na początek ciśnienie w cylindrach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ibiza_cytryna

w rozmowie z mechanikiem ktory naprawial mi auto pytalem o stan silnika w czesci dolnej i jak wyglada kompresja na garnkach mowil ze jest ok tylko glowica z walkiem rozrzadu ucierpialy...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bobekas85

witam

dosc czesto psuja sie same przepustnice ale jesli przez uszkodzeniem silnika było ok to raczej wina lezy gdzies indziej.

Zobacz czy przewod od serwa jest szczelny, najlepiej zaslepic na chwilke i zobaczsz czy cos sie poprawi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość ibiza_cytryna

przepustnice wymienialem tak jak napisalem wczesniej ale nic to nie dalo,a przewod od serwa odlaczalem i zaslepilem otwor w kolektorze dolotowym...

 

[ Dodano: 2013-02-07, 11:51 ]

sluchasjcie a czy branie lewego powietrza moze miec taki wplyw na silnik?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

sluchasjcie a czy branie lewego powietrza moze miec taki wplyw na silnik?

 

oczywiście:) sprawdź szczelność układu dolotowego, następnie proponował bym sprawdzić ciśnienie paliwa i regulator ciśnienia

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania