Gość ibiza_cytryna Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Witam Problem wyglada tak iz jestem po wymianie glowicy z powodu zatarcia silnika i rozrzadu po tej naprawie silnik nie ma ssania i obroty na zimnym motorze sa w okolicach 1000rpm i skacza w granicach 40rpm przy tym towarzyszy drzenie silnika, po osiagnieciu normalnej temp pracy silnika zaczynaja obroty falowac od 400rpm do 1600rpm az sie uspokoja, a nie kiedy zdarza sie ze auto po prostu zgasnie. Falowanie w granicach 40 rpm towarzyszy pracy silnika w calym zakresie temp. Wymienione lub sprawdzone zostalo: swiece, przewody, palec z kopulka, przepustnica(byla adaptowana), kat wyprzedzenia zplonu (ustawiony na 5st) Czasami pokazuje sie blad 561 Krancowy sklad mieszanki, ale nie ma reguly raz jest a nie raz go nie ma... Mam nadzieje ze Ktos z Was bedzie mi mogl pomoc i naprawic ta usterke.Bede wdzieczny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lekter Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Silniczek krokowy sprawdzałeś ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 silniczek krokowy w tym silniku(wielopunktowy) jest zintegrowany w przepustnicy i nie jest czescia wymienna i tez nie ma mozliwosci jego wyjecia i wyczeszczenia... tak ona wyglada http://moto.allegro.pl/przepustnica-vw-polo-6n-lupo-ibiza-1-4-8v-95-99-i2976374861.html   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Problem wyglada tak iz jestem po wymianie glowicy z powodu zatarcia silnika i rozrządu po tej naprawie silnik nie ma ssania Jeżeli silnik był zatarty to trzeba było zobaczyć do pierścieni, cylindrów o panewkach wału nie wspomnę a ty tylko głowicę robiłeś?? Sprawdzić na początek ciśnienie w cylindrach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 w rozmowie z mechanikiem ktory naprawial mi auto pytalem o stan silnika w czesci dolnej i jak wyglada kompresja na garnkach mowil ze jest ok tylko glowica z walkiem rozrzadu ucierpialy...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 witam dosc czesto psuja sie same przepustnice ale jesli przez uszkodzeniem silnika było ok to raczej wina lezy gdzies indziej. Zobacz czy przewod od serwa jest szczelny, najlepiej zaslepic na chwilke i zobaczsz czy cos sie poprawi   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 przepustnice wymienialem tak jak napisalem wczesniej ale nic to nie dalo,a przewod od serwa odlaczalem i zaslepilem otwor w kolektorze dolotowym... [ Dodano: 2013-02-07, 11:51 ] sluchasjcie a czy branie lewego powietrza moze miec taki wplyw na silnik?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grandzior Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Czujnik temperatury zółty ?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ibiza_cytryna Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 niebieski 4 pinowy ale jest dobry bo na desce i kompie pokazuje poprawna temp.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 sluchasjcie a czy branie lewego powietrza moze miec taki wplyw na silnik? oczywiście:) sprawdź szczelność układu dolotowego, następnie proponował bym sprawdzić ciśnienie paliwa i regulator ciśnienia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się