Skocz do zawartości

VW T3 1.7D


Gość fel=x

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy ktoś z was, miał już takie coś? - wymieniałem silnik z w moim VW T3 1,7D na 1,9 D (1Y) od golfa. Silnik odpaliłem, ładnie pracuje, nie dymi, jeszcze nie jeździłem bo muszę wymienić pompę "vacum". Dzisiaj zrobiłem próbę "mrozową" przy ziemi -22 st/c silnik (jedno grzanie) po +/- 10/12 sek odpalił, więc zostawiłem go na ok. godziny na wolnych obrotach, po tym czasie, wyszedłem aby go zgasić i od razu usłyszałem dziwne, rytmiczne lekko przytłumione,stukanie nie takie jak zawieszony wtrysk, czy zawór, ale jakby coś się poluzowało i jedno o drugie stukało, nie szczękało. Obejrzałem wszystko, jest ok. wygląda na to, że jakby w silniku od strony skrzyni, ale trudno zlokalizować, po dodaniu gazu, jakby zanikało, a na wolnych znowu, po wyciśnięciu sprzęgła, jest to samo. Jakie są wasze, tylko sugestie? - wiem że nie słysząc trudno konkretnie coś powiedzieć,ale tak żebym coś się orientował, bo przywiozę jakiegoś "mechaniora" ( nie chciałbym znowu wyciągać silnika, rozbierać i szukać, jak nie ma takiej potrzeby) ale z nimi to sami wiecie jak jest? - nie chcę żeby wciskał mi głupoty, a wyciskał kasę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania