Gość swider0107 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 To mój pierwszy temat jaki tu zakładam także na początek chcę się przywitać Moim problemem z którym nie mogę sobie już w żaden sposób poradzić jest to że cali bardzo ciężko pali i zalewa ją na rozgrzanym silniku. Mianowicie wygląda to tak, gdy silnik jest zimny trzeba go kręcić około 30 sekund zanim odpali ale chodzi dobrze dopóki się nie rozgrzeje. Na rozgrzanym silniku zazwyczaj już nie chce odpalić, trzeba długo kręcić i jak w końcu załapie to jest zalana również zdarza się to podczas długiej jazdy po mieście. Zaczyna się od spadku mocy a później nie może przepalić i zachowuję się tak jakby pół silnika przestało pracować. Jak do tej pory wymieniłem świece, przewody zapłonowe, czujnik temperatury. Pojechałem później na sczytanie błędów wyskoczył mi błąd 61 czyli elektrozawór odprowadzania par paliwa. Okazało się że filtr węglowy się rozsypał (ten w nadkolu) i pozatykał przewody. Przewody wymieniłem na nowe elektrozawór też ale raczej nie miało to związku z paleniem auta. Teraz mam brak błędów i pomysłów co robić dalej dlatego proszę o pomoc.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Podmień cewkę... kolega w Vectrze B miał podobny przypadek... ciężko paliła mu, żadnych błędów i na rozgrzanym silniku potrafiła zgasnąć i już nie odpalić... już tak jak piszesz "pół silnika" paliło tylko... podmienił cewkę i jak ręką odjął   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swider0107 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Kupiłem i wymieniłem cewkę, niestety nic to nie dało. Jedyna różnica jaką zauważyłem to tak jakby więcej mocy złapał ale pali niestety dalej ciężko i ciągle zalewa jak silnik rozgrzeje się do około setki.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 ECU resetowałeś? Podłącz się do kompa jakiegoś i zobacz jaką temperaturę widzi silnik   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość swider0107 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Nie resetowałem zrobię to rano w ogóle o tym zapomniałem. Spróbuję znaleźć jutro jakiegoś mechanika który mi to sprawdzi ale w tym mieście to jest bardzo trudne bo już stała u kilku pseudo-mechaników i każdy zdarł tylko kasę ze mnie a samochód jak chodził źle tak i chodzi. [ Dodano: 2013-01-26, 14:03 ] Dziś zdjąłem listwę wtryskową i dopatrzyłem się że jeden wtryskiwacz nie podaję w ogóle paliwa, nawet kropli, reszta wydaję się w porządku ale nie wiem dokładnie jak powinny się one zachowywać także potrzebuję znów pomocy. A te co działają to tak jakby strzelają a słyszałem kiedyś że powinna robić się mgiełka ale nie mam pewności.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się