Skocz do zawartości

układ zasilania diesel


Gość tadzio1961

Rekomendowane odpowiedzi

Gość tadzio1961

mam mercedesa c200 cdi ostatnio zauważyłem powietrze w przewodach paliwowych wymieniłem wszystkie oringi na oryginalne zielone bo były zamienniki czarne ale nic się nie zmieniło zimny pali dobrze ciepły trzeba długo kręcić żeby zapalił niewiem czy niejest to wina wtrysku że jak jest ciepły to gubi ciśnienie i potrzebuje długiego kręcenia żeby uzyskać odpowiednie ciśnienie do zapłonu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:)

to raczej wina wtryskiwaczy, najlepiej zrobic test przelewowy. Przewaznie cisnienie ucieka przelewem i dlatego trzeba długo krecic. Wtryskiwacze wytrzymuja ok 180 tys km ale zdarzało mi sie wymieniac juz przy 100 tys. System Common Raila jest bardzo czuły na jakośc paliwa i to chyba wszystko wyjaśnia.

Mozna sobie jescze zmierzyc cisnienie na listwie kiedy ciezko pali.Najlepiej przyrzadem do CR ale mozna tez zwykłym miernikiem wpinając sie czerwonym bananem (z tego co pamietam) na 2 pin, czarnym na masa i sprawdzic jaka jest wartośc w V. Ok 1,5 V to mniej wiecej 180 bar ktore wystarcza na odpalenia .

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania