Gość tadzio1961 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 mam mercedesa c200 cdi ostatnio zauważyłem powietrze w przewodach paliwowych wymieniłem wszystkie oringi na oryginalne zielone bo były zamienniki czarne ale nic się nie zmieniło zimny pali dobrze ciepły trzeba długo kręcić żeby zapalił niewiem czy niejest to wina wtrysku że jak jest ciepły to gubi ciśnienie i potrzebuje długiego kręcenia żeby uzyskać odpowiednie ciśnienie do zapłonu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobekas85 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Witam:) to raczej wina wtryskiwaczy, najlepiej zrobic test przelewowy. Przewaznie cisnienie ucieka przelewem i dlatego trzeba długo krecic. Wtryskiwacze wytrzymuja ok 180 tys km ale zdarzało mi sie wymieniac juz przy 100 tys. System Common Raila jest bardzo czuły na jakośc paliwa i to chyba wszystko wyjaśnia. Mozna sobie jescze zmierzyc cisnienie na listwie kiedy ciezko pali.Najlepiej przyrzadem do CR ale mozna tez zwykłym miernikiem wpinając sie czerwonym bananem (z tego co pamietam) na 2 pin, czarnym na masa i sprawdzic jaka jest wartośc w V. Ok 1,5 V to mniej wiecej 180 bar ktore wystarcza na odpalenia . Pozdrawiam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się