maciekchn Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam dziś usłyszałem u żony w aucie jak odpaliła syczy coś z pod maski jak ja otworzyłem sprawdziłem chyba wszystko dźwięk dochodzi jak by z podszybia ale syczy nawet jak wentylatorek od nadmuchu nie kreci co to może być? opel astra f 94r 1,6 x16sz Ps Zamierzam wymienić linkę gazu z powrotem śrubę w pedale cofnę jak była wcześniej ale czy wymiana linki jest prosta? jakoś się ja naciąga reguluje? Proszę jakieś porady   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 albo którys wezyk za monowtryskiem wylecial/przełamał sie, albo wezyk od obiegu wewnetrznego spadl - jest w podszybiu własnie Linka ma regulacje, naciaga sie pancerz przy samej przepustnicy. Wymiana jest prosta   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 a regulacja?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Napisałem - pancerzem linki. Na koncu pancerza jest plastik z nacięciami, w nacięcia wkłada sie blaszke jako blokade i tym samym wydłuża lub skraca pancerz napinając lub luzując linke. Bedziesz mial nowa linke w rece to zrozumiesz o co chodzi. Nie zdziwie sie jak w twojej lice wlasnie tego brakuje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciekchn Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 ale rozumiem ze pedał ma być sztywny a przepustnica cała otwierać tak to ustawiać?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Niepotrzebnie kręciłeś srubka przy pedale, no ale: Zakładasz nowa linke i napinasz ja przy przepustnicy tak zeby nie miala luzu a i przepustnica byla domknięta. Wskakujesz do srodka, jesli skok pedalu ci odpowiada to zostawiasz, jesli jałowy skok jest zbyt duzy to mozesz podregulowac srubka ktora kręciłeś. Przy pedale wcisnietym do podlogi przepustnica ma byc otwarta na maxa   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się