Gość em1L Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 Witam, mam pewien problem ze swoim autem. Teraz, gdy temperatury zaczęły maleć, vectra zaczęła osiągać coraz to niższą temperaturę. Normalnie było tak 85, w porywach 90*C, teraz przy mocnym "butowaniu" nie sięgnie nawet 80*C. Szybka obserwacja, górny wąż do chłodnicy ciepły pomimo przejechania 1km, (wskazówka jeszcze na niebieskim polu), podejrzenie termostat puszcza, albo jest zablokowany. Wykręciłem go, ugotowałem, otwiera się normalnie, ale jednak przepuszcza. Kupiony drugi, wymieniony, uszczelka założona, odpowietrzone i testowa jazda, po 2 km wskazówka kawałem za niebieskim polem, a górny wąż ciepły, tak samo jak góra chłodnicy. Czyli to samo co na starym termostacie. Jakieś sugestie co to może być?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 13 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2012 po 1 czy 2km nie zdazy sie nagrzac zima. u mnie osiaga 90st dopiero po przejechaniu ok 10km w miescie...   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość em1L Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Dzisiaj zrobiłem trase 80 km, cały czas wskazówka była w okolicach 80*C i poniżej, z nawiewów leci letnie powietrze, góra chłodnicy gorąca, dół zimny.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Z nowymi termostatami jest loteria. Kup inny sprawdzony wahler, vernet. Odpowietrzaj z WŁĄCZONYM nawiewem na maxa Oczywiscie o ogrzewanie sie rozchodzilo   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Wahler   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość em1L Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Termostat Vernet więc trochę lepszy. Gotowałem go jeszcze w garnku, aby sprawdzić czy działa i jest sprawny. Chyba jednak coś jest nie tak z miejscem na termostat w bloku, odkręciłem pokrywe termostatu, sprawdziłem czy wszystko dobrze siedzi, poprawiłem uszczelke, złożyłem do "kupy" wszystko. Zacząłem wlewać płyn górnym wejściem na chłodnicy, aby szybciej zalać układ, a tu w pewnym momencie zaczęło z węża od termostatu lecieć, mimo, że ten był zamknięty. Mimo to złożyłem, odpowietrzyłem tak jak wyżej szymon radził (włączony duży obieg i nawiew, korek ze zbiorniczka odkręcony), ale wąż od termostatu do chłodnicy górny i tak robi się ciepły i góra chłodnicy również. Chyba termostat i uszczelkę wkleje na silikon.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się