Gość Bartas Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 A więc tak: od spodu auta mamy do odkręcenia trzy nakrętki (lub śruby - różnie juz widziałem) mocujące wydech do turbiny [1,2,3] [[[KLUCZ]]] oraz opaskę od węża powrotu oleju z turbo [4]. Zanim wyjdziemy jeszcze spod auta to jeszcze odkręcamy uchwyt mocujący turbinę do bloku silnika. Nie miałem jak fotki zrobić jak było turbo wsadzone więc zrobiłem po wyjęciu, chodzi mi o to: Teraz wychodzimy spod auta. Odkręcamy rurę doprowadzającą powietrze z turbo do kolektora ssącego [5], czujnik oleju [6] [[[KLUCZ]]], i zdejmujemy opaskę z przewodu doprowadzającego wodę do turbiny[7]: Dalej - odkręcamy opaskę mocującą rurę do przepustnicy [8], zdejmujemy opaskę mocującą regulator wolnych obrotów do rury [9] i zdejmujemy rurę [10]: Następnie odkręcamy opaskę z powrotu wody [11] i odkręcamy 9 nakrętek mocujących kolektor wydechowy do głowicy [12] [[[KLUCZ]]]: Wyciągamy turbinę razem z kolektorem wydechowym pamiętając żeby jeszcze odłączyć przewody od sondy lambda wcześniej: Autor: Tigersoft Źródło: http://www.tigersoft.ovh.org   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi