Gość damiankolo Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Witam, tak jak w temacie, Vectra pojeździ trochę i staje nie wiadomo dlaczego. Nie ważne czy silnik ciepły czy zimny ale jakiś czas było tak że po chwili odpalała a teraz już coraz dłużej musi stać. Musi przestać noc, rano idę i odpalam. Na chwilę obecną drugi dzień stoi i nie chcę odpalić. W trakcie jazdy nigdy mi nie zgasł. Problem dotyczy tylko odpalania. -Silnik bierze olej ale jest wlane powyżej minimum - pompa paliwa była wymieniona 2 miesiące temu - przekaźnik był wymieniany od pompy(nic nie dało) - wyświetlacz mi nie działa i nie wiem czy jakieś błędy pokazuje. - myślę o tym by podpiąć ją pod komputer, może by coś wykazał(ale najpierw forum). Samochód kupiony pół roku temu ale mało jeżdżony, nic jeszcze w nim nie wymieniałem oprócz oleju. Jeśli potrzebujecie więcej informacji to dajcie znać, co będę wiedział to napiszę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 podstawowe pytania; - czy jest iskra? - czy pompa paliwa pracuje? - jak wygladają świece? - jak sie zachowuje kontrolka silnika kiedy probujesz odpalic?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiankolo Opublikowano 3 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 Iskra jest , pompa powinna po przekręceniu zacząć pracować a nie pracuje(Działa przed przekręceniem kluczyka a po przekręceniu się wyłańcza) . Chciałem wymuśić działanie pompy poprzez złączenie pinów w przekaźników tzn. cały czas był załączony przed odpaleniem (ale nic nie dało). Świece nie wyglądają by były zalane. W momencie próby odpalania ani drgnie ale po jakimś czasie wsiadam do auta i odpalam bez żadnych problemów (do wczoraj) Nie spojrzałem na kontrolkę silnika ale po dłuższym czasie kręcenia zapala się na dłużej kontrolka oleju(czasem lambda). Dodam, że raz działa obrotomierz i prędkościomierz a raz nie.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Iskra jest dobrze pompa powinna po przekręceniu zacząć pracować a nie pracuje Pompa rusza razem z rozrusznikiem. Świece nie wyglądają by były zalane A odzywa sie wogole? Kicha, skrzela prycha? Wyglada jakby wtryski stały dęba. Sprawdzic masy na silniku, sprawdzic czy na wtryskach jest +12V na właczonym zapłonie, Obejrzec czujniki wału i wałka rozrzadu (zmierzyc rezystancje, 2 przewody to cewka, 3 to ekran) I sprawdz co z ta kontrolka silnika   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiankolo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Przez pierwsze próby coś tam próbuje odpalić i gaśnie, 2s gaśnie potem 1s.gaśnie a po chwili już nie , kręci kręci ale nic. Co do sprawdzenia masy na silniku to gdzie mam sprawdzać??(konkretne miejsce) Z resztą postaram się w któryś dzień sprawdzić to dam znać. Muszę podładować akumulator bo mi padł od tych prób odpalania.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Wszystkie oczka przykrecone do silnika/glowicy.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiankolo Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 Na tyle się nie orientuje co to są te oczka...Można w jakiś "łopatologiczny" sposób wyjaśnić, najlepiej obrazek   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2012 To kabelek ktory konczy sie konektorkiem w formie oczka, a nie wtyku. Przez oczko przełazi sruba i jest dokrecone do metalowych elementów silnika Fotki nie mam   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damiankolo Opublikowano 11 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Miałem pożyczony kabelek i odczytałem błędy, zaprowadziłem do mechanika. Zobaczymy co powie , a wy co myślicie? Łączna ilość kodów błędów: 8 P0335 - Nieprawidłowy sygnał obr/min (00) - Nie występuje P1640 - Moduł sterownika czterokanałowego (QDM) (00) - Nie występuje P0230 - Za niskie napięcie przekaźnika pompy oleju (02) - Nie występuje P0560 - Za wysokie napięcie akumulatora (01) - Nie występuje P1410 - (02) - Nie występuje P1502 - (00) - Nie występuje P0400 - Liniowy system recyrkulacji gazu wydechowego (EGR) (00) - Nie występuje P1503 - (00) - Nie występuje   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się