Gość Knoks Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 W sytuacji, kiedy "mrugają" światła mijania lub po prostu gasną na skutek nierówności, przyczyną może być wyłącznik pod kierownicą - ten po lewej stronie, przełączający światła mijania/drogowe (wypalone styki). Jeśli chcesz mieć ładniej niż w serii, to tez skorzystasz czytając poniższe...[/i] Potrzebne narzędzia: -śrubokręt krzyżakowy -nóż Potrzebny czas to 15 minut. Na początek odkręcamy śruby za kierownicą ,aby się do nich dostać należy skręcić kierownicę to w prawo , to w lewo. Następnie nożem (lub paznokciem) ściągamy zaślepki ze śrub które znajdują się jedna za przełącznikiem wycieraczek ,druga za przełącznikiem kierunkowskazów Kolejne cztery śruby znajdują się na osłonie nad nogami kierowcy (na zdjęciu zaznaczone 3 ,czwarta znajduję się nad stacyjką) Po odkręceniu wszystkich śrub zdejmujemy plaski (dolny i górny) i mamy już dostęp do przekaźników. Palcami ściskamy zabezpieczenia i wyciągamy je z gniazda ( tą samą czynność powtarzamy z drugiej strony) Następnie odbezpieczamy nożem dwa zabezpieczenia (jedno zaznaczone na zdjęciu) i zdejmujemy kostki z przewodami Podłączamy nowy przełącznik i wsuwamy na miejsce starego (uważając by trafić na prowadnicę pokazaną na zdjęciu),wciskamy do momentu aż usłyszymy "klik" (między czasie można przekręcić kluczyk i sprawdzić czy dany przekaźnik działa by uniknąć ponownego rozbierania w razie jego awarii) Czynności te powtarzamy z drugiej strony. Po założeniu obu skręcamy wszystko tak jak było (gumę wokół stacyjki ściągamy i zakładamy dopiero w momencie jak dolny plastik jest już założony tak jest prościej) i po około 15 minutach możemy się cieszyć takim widokiem Główna zaleta przełączników z Astry/Calibry/Vectry to to że są ładniejsze i działają o wiele delikatniej...   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/431-elektrykawymiana-manetek-kierownicy-kadett/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi