Skocz do zawartości

turbina w octavii


Gość grekoo

Rekomendowane odpowiedzi

witam :-) Mam problem z turbiną w mojej octavii.Wcześniej po przekroczeniu prędkości ok. 100-120km/h lub 3000 obr. na trzecim biegu auto traciło moc i było mułowate. Obecnie nawet przy pierwszym czy drugim biegu nie ma mocy.Są wycieki z turbiny(nie żeby kapało na ulice)ale obudowa od spodu jest cała w oleju.Do tego wszystkiego podpięcie pod VAG kończy się niewykryciem urządzenia bądż brakiem błędów(byłem w kilku warsztatach,nie byłem jeszcze w serwisie).Czy to koniec mojej turbiny? :-(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Turbo z punktu widzenia komputera sterujacego pracą silnika ma dawac odpowiednie cisnienie, nie za niskie, nie za wysokie. Diagnosta po podlaczeniu komputera nie powie ci w jakim stanie masz turbo, a wycieki niekoniecznie musza swiadczyc o jej agonii.

 

Najlepiej byloby sie przejechac z komputerem, stworzyc warunki dla ktorych silnik "nie jedzie" i obserwowac parametry - wtedy mozna powiedziec cos wiecej.

 

Brak mocy moze miec rózne podłoze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej byloby sie przejechac z komputerem, stworzyc warunki dla ktorych silnik "nie jedzie" i obserwowac parametry - wtedy mozna powiedziec cos wiecej.

Popieram, albo jakiegoś VCDS lub rejestrator wpinamy i jazda, jeden jedzie drugi czyta parametry lub jak masz rejestrator to w domku siadasz i czytasz parametry co było nie halo.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość lukaszeksz93
witam :-) Mam problem z turbiną w mojej octavii.Wcześniej po przekroczeniu prędkości ok. 100-120km/h lub 3000 obr. na trzecim biegu auto traciło moc i było mułowate. Obecnie nawet przy pierwszym czy drugim biegu nie ma mocy.Są wycieki z turbiny(nie żeby kapało na ulice)ale obudowa od spodu jest cała w oleju.Do tego wszystkiego podpięcie pod VAG kończy się niewykryciem urządzenia bądż brakiem błędów(byłem w kilku warsztatach,nie byłem jeszcze w serwisie).Czy to koniec mojej turbiny? :-(

 

 

spokojnie jesli nie poradziłeś sb z tym problemem to chetnie ci pomoge- przerabiałem juz dziesiatki tych przypadkow. w aucie masz zamontowana turbine z tzw zmienna geometria lopatek które sie poprostu zapiekaja i nie pracuja jak powinny. wystarczy przeczyscic turbinke i mozna cieszyc sie sprawnym autkiem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania