Gość daremil5 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jestem wlascicielem opla omega 2.2 diesel. Po przejechaniu 200 km zatrzymalem sie na kawe. Po uplywie moze 1 godziny odpalilem auto,ale po 5 sekundach auto zgaslo i nie mozna bylo go uruchomic. Po zaciagnieciu na linke holownicza auto odpalilo ale jego praca jest bardzo dziwna, tak jakby pracowal nie na wszystkie tloki oraz pali sie pomarnczowa lampka silnika-czy moze to byc wtryskiwacz.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 25 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2012 Świeci sie kontrolka elektroniki silnika wiec musisz sie udac na diagnostyke komputerową. Nie warto naprawiać na ślepo bo mozesz wpakowac sie w niepotrzebne koszta   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24023 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daremil5 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Mam pytanie-czy w ukladzie zasilania od zbiornika do filtra paliwa jest jeszcze jakas pompa lub zawor odcinajacy paliwo, poniewaz jesli dostarcze paliwo przed filtrem to auto pracuje natomiast jesli zepne uklad to nie daje sie uruchomic. Pomozcie prosze. Pompa wtryskowa jest wporzadku , wtryskiwacze tez.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24026 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 26 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2012 Moze byc dodatkowa pompa w zbiorniku i jesli bedzie padnieta to nie bedzie pracowal. Jesli dodatkowej pompki nie ma to musi byc po drodze spora nieszczelnosc lub zagiety przewod. Jedne DTI maja pompy w zbiorniku inne nie, musisz zobaczyc czy omega miala. Sprawdz ile przewodów dochodzi do zbiornika paliwa, jesli 2 lub mniej to pompy nie ma, jesli wiecej niz 3 to masz pompe EDIT; Omega 2.2dti nie ma pompy w zbiorniku, zadnej gruszki ani nic co moze ulatwic odpowietrzanie. W takim przypadku paliwo cofneło sie do zbiornika i musisz je jakos zaciagnąć do filtra (przewody musza byc pełne ropy). Nastepnie filtr zalewasz do pełna i odpalasz silnik, gdy tylko odpali wkrec go na 3tys i pompa powinna pociagnac paliwo. Jesli zgasnie to znaczy ze nie zaciagnał. Ja w takim przypadku zaciagam paliwo wielka strzykawką/towotnica, jesli paliwo sie pojawi to skrecam wszystko do kupy i odkrecam odpowietrznik z filtra. W jego miejsce podaje rope z bańki i odpalam silnik. Zaraz po odpaleniu obroty 2.5-3tys przez kilkadziesiat sekund . Jesli pracuje juz normalnie to gasze, zakrecam odpowietrznik, odpalam ponownie i jade sie przejechac zeby pompa dostala obrotów. Wystarczy krótka przejazdzka po miescie (utrzymujac wyzsze obroty) i pompa sobie przeciagnie odpowiednią ilosc paliwa. Z reguly udaje sie za pierwszym razem. Egzamin kolejnego dnia przy zimnym silniku, jesli odpali normalnie to udalo sie, jesli kulawo to jeszcze jest zapowietrzony, lub gdzies jest nieszczelnosc (obudowa filtra, złączki)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24031 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daremil5 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 szymon 1587cm3, Czesc Szymon Dzisiaj znowu probowalem odpowietrzyc uklad ale wydaje mi sie ze pompa wtryskowa slabo podaje paliwo na wtryskiwacze,czyzby pompa byla zapowietrzona? Pompa powinna odpowietrzyc sie samoczynnie moim skromnym zdaniem,to dlaczego nie zaciaga paliwa ze zbiornika? Jak myslisz co jeszcze moze byc przyczyna slabego podawania paliwa.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24065 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 Pompa powinna tez utrzymywac cisnienie po stronie ssacej, moze juz czas na zaworek jednokierunkowy?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24067 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość daremil5 Opublikowano 27 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2012 szymon 1587cm3, zaworek jednokierunkowy juz mam   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24069 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 28 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2012 To jeszcze trzeba go sprawdzic bo niemozliwe zeby sie paliwo cofało jak jest zaworek. A pompa spokojnie zaciagnie sobie paliwo, byle nie bylo powietrza z zewnatrz   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dariusz Mrozik Opublikowano 25 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Mam problem ze z wskaźnikiem paliwa w xsara picasso 2.0 HDI.Miałem ponad pół zbiornika paliwa gdy zgasły wszystkie diody na wyświetlaczu.Silnik zachowuje się normalnie ale nie wiadomo ile tego paliwa w zbiorniku jest.Przełączając na komputer pokazuje średnie zużycie paliwa i zużycie w danym momencie ale nie przelicza na ile km. wystarczy. Trzeba pamiętać ile się tankowało ostatnio, kasować licznik dzienny km. jest to trochę męczące bo auto może stanąć w najmniej odpowiednim momencie.Może ktoś miał podobny problem?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4192-silnik-diesla/#findComment-24574 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się