Skocz do zawartości

Problem z odpalaniem na zimnym silniku.


Gość teaspoon

Rekomendowane odpowiedzi

Gość prezesik25

Jeżeli zimny nie pali to może do sprawdzenia przekaźnik świec żarowych, a najlepiej próbnik (kontrolkę) podłączyć pod kabel (+) świecy i sprawdzić czy po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon jest prąd na świecach.

Chociaż jak to się stało w czasie jazdy to trudno mi mówić co mogło się wydarzyć, ale przekaźnik świec żarowych nie zaszkodzi sprawdzić.

Mam polówkę 1.4D, która też miała wymieniany przekaźnik świec żarowych, także zasugerowałem sprawdzenie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość szymon 1587cm3

Trudny rozruch, kopcenie na niebiesko i rzucanie silnikiem moga byc od;

- zle ustawionego poczatku tłoczenia/rozrzadu

- lejacych koncówek

- dostaje za mało paliwka (zapchany filtr/cofajace sie paliwo)

- swiece tez do przejrzenia

 

Z kolei ten dym mógł wystapic od nagłego rozszczelnienia dolotu (zwaliło jakis waz, rozwaliło intercooler) Na 5 biegu troche ładuje :-P

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość hadzii123

Może to zabrzmi banalnie, czy ktoś sprawdził bezpieczniki od sterowania silnikiem. Niedawno kolega miał podobny przypadek tylko że w Audi A3 no i właśnie był spalony bezpiecznik (taka blaszka) w audi skrzynka z bezpiecznikami umieszczona na akumulatorze, przypuszczam że tu też (4 od lewej).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania