Gość luciusz Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Nissan Almera 15 N 1,4 GX (LPg + Pb) stał na parkingu z 3 m-ce. Aukumlator zdechł podpinamy pod inny aby odpalić i: - świecą się kontrolki normalnie - cały czas migają światła awaryjne nie da się ich wyłączyć a kontrolka od alarmu miga - rozrusznik kręci silnik nie chce załapać, parę razy jakby załapał na 0,5 sek. i kręci dalej - pompa paliwa raczej chodzi, chodź paliwa w baku mało ale jednak jest Samochód był zamykany bez włączania alarmu wiec nie wiem z czym problem. Gaz Authronic AL-700 wiec chyba na komputer benzyny nie wpływa. Jak myślicie co to może być? Świece padły, dopływ paliwa odcięty przez alarm, immobilizer nie halo? Muszę to auto jak najszybciej uruchomić a holowanie nie wchodzi w grę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość GrzECHO Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Wygląda na usterkę immo (system NATS), dosyć popularne w tym modelu   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 26 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2012 Tak też razem z mechanikiem myślimy. Problem w tym, że on nie ma interfejsu do nissana (tam idzie 14 pinów) a ja szczerze mówiąc to nie wiem gdzie szukać gniazda diagnostycznego. Jak by tego było mało nie wiem, gdzie jest kluczyk z "pilotem". Jak to można odblokować? Jutro będę miał akumulator naładowany to bym pokombinował. Kolejna rzecz jak zczytać kody błędów. W oplu to hamulec+gaz+przekręcony kluczyk i liczyć miganie kontrolki. W nissanie nie mam pojęcia. Co w ogóle ten NATS odcina - pompę paliwa, zapłon czy coś innego. Można by na gazie ewantualnie próbować odpalic jeżlli pompa nie podaje paliwa. Czy jest możliwe jakieś chałupnicze odblokowanie tego dziadostwa? I czy można wyłączyć immobilizer tak aby na przyszłość nic już nie pie.........? [ Dodano: 2012-09-26, 20:07 ] Wiem już gdzie mam kluczyk z pilotem. Dzieli mnie od niego jakieś 300 km..... Pytanie. Ten NATS to chyba odcina dopływ benzyny. Może by spróbować odpaliś silnik w trybie awaryjnym na LPG? [ Dodano: 2012-09-27, 17:49 ] A dziś mi powiedziano, ze brak napięcia uruchomił alarm. Brak dźwięku bo został wyłączony wcześniej, natomiast kierunkowskazy migają ciągle jak jest napięcie. Podobno trzeba normalnie alarm rozbroić pilotem i wtedy odpali. Co wy na to?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się