Skocz do zawartości

bmw e36 m40 318i


Gość greg_117

Rekomendowane odpowiedzi

człowiek się powoli wykańcza z ta bmw .... silnik mi kulał tak jak pisalem na innych postach .... wina leżała w krokowym i nieszczelnym układzie... zrobiłem to... bmw odpaliłem i pochodziła jakieś 5 minut a tu nagle jakiś dymek spod maski (maska była otwarta) zgasiłem ją i zajrzałem a od silnika bilo takie ciepło,że brak słów .... pokrywa zaworów była bardzo gorąca i zauważyłem jeszcze jedno.... jak mam kolektor ssący to pierwsze 2-wa "garby" były chlodne .... kolejne 2-wa od kabiny były bardzo gorące...

 

Zaprezentuje na zdj. o co mi chodzi...

 

 

http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4e7426e879f4f373

 

Prosze o pomoc bo już naprawdę te auto może wykończyć czlowieka ....

 

 

ps. dodam,że wskaźnik od temperatury na liczniku ciągle leży na niebieskim polu.... zero reakcji ;/ jak również zapomnialem,że podczas zakladania uszczelki pod kolektor wydechowy a tłumik zauważyłem,że jedna dziura była mokra a druga sucha .... mokra była od str kabiny tak jakby 3 i 4 cylinder ... :(

 

[ Dodano: 2012-09-04, 18:23 ]

czy to mogło byc spowodowane takim termostatem ?? te zagotrowanie i dymek z okolic ssącego ??

 

 

4482b4c298aa68f5m.jpg

6a9dbd3d61dc8149m.jpg

 

i czy ta kopułka jest głownym problemem falowania obrotów ?

 

6a70258e92ad2e37m.jpg

130066ee9efc8440m.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania