Gość greg_117 Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 człowiek się powoli wykańcza z ta bmw .... silnik mi kulał tak jak pisalem na innych postach .... wina leżała w krokowym i nieszczelnym układzie... zrobiłem to... bmw odpaliłem i pochodziła jakieś 5 minut a tu nagle jakiś dymek spod maski (maska była otwarta) zgasiłem ją i zajrzałem a od silnika bilo takie ciepło,że brak słów .... pokrywa zaworów była bardzo gorąca i zauważyłem jeszcze jedno.... jak mam kolektor ssący to pierwsze 2-wa "garby" były chlodne .... kolejne 2-wa od kabiny były bardzo gorące... Zaprezentuje na zdj. o co mi chodzi... http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=4e7426e879f4f373 Prosze o pomoc bo już naprawdę te auto może wykończyć czlowieka .... ps. dodam,że wskaźnik od temperatury na liczniku ciągle leży na niebieskim polu.... zero reakcji jak również zapomnialem,że podczas zakladania uszczelki pod kolektor wydechowy a tłumik zauważyłem,że jedna dziura była mokra a druga sucha .... mokra była od str kabiny tak jakby 3 i 4 cylinder ... [ Dodano: 2012-09-04, 18:23 ] czy to mogło byc spowodowane takim termostatem ?? te zagotrowanie i dymek z okolic ssącego ?? i czy ta kopułka jest głownym problemem falowania obrotów ?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/4025-bmw-e36-m40-318i/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się