Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 No więc opis co i jak robiłem w zderzaku. Zdobyłem samą skorupę wycinając ją ze zderzaka diaksą oraz nożem: Przyszła kolej na wsadzenie siatki we wloty. Siatkę wyciąłem diaxą i tym samym narzędziem ją wykończyłem. Przymocowałem ja na klej od wewnętrznej strony. Przyszła pora na dopasowanie tego do zderzaka. Z mojego starego zderzaczka wyciąłem cały środek. I zacząłem dopasowywać nakładkę: Zostawiłem od góry kilka cm by było na co klej położyć. Kiedy już miałem podocinane wszystko położyłem siatkę do rigipsów między zderzak a nakładkę i połączyłem to klejem oraz w sumie 7 blachowkrętami w których szlifując łebki powytapiały się w plastik i duży otwór w miejscu tablicy rejestracyjnej wypełniłem włóknem. Przyszła pora na boczki zderzaka bo były tam ogromne dziury. Żeby tyle włókna i żywicy mi nie poszło dziury poobklejałem kawałkami zderzaka i na to włókno + żywica. Kiedy żywica wyschła dokładnie zacząłem nakładać zwykłą szpachle do samochodu. Kiedy miałem mniej więcej wyrównaną powierzchnie szpachlą zakupiłem szpachlówkę wyrównującą i szlifowanie. Szlifowanie i szpachlowanie x10. To po 3 szpachlowaniu. To już przy końcu gdzieś. No i jak nie mamy już dołków i takich tam nie równości wrzucamy zderzak po wyschnięciu do auta i cieszymy się nowym wyglądem auta. Czeka mnie jeszcze lakierowanie. I teraz podsumowanie. Zderzak przerabiałem około tygodnia. Koszty: * klej do zderzaka + blachowkręty – około 5 zł * siatex – miałem * szpachla zwykła 750g – 13 zł * szpachla wyrównująca 750 g – 14,50 zł * włókno 4,50zł + 13 zł zestaw naprawczy z żywicą * papier ścierny grubość 100 i 120 w sumie 4 metry – 6 zł Całkowity koszt = 56zł Autor: fifek Źródło: http://forum.opel24.com   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/402-tuning-modyfikacja-zderzaka-opel-kadett/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi