Skocz do zawartości

Niezawodne autko 10-12 tys


Gość superkwasek

Rekomendowane odpowiedzi

Ecotec niezbyt lubi I i II generację.
Poczytasz forum to doczytasz czemu.

1. opel w tym roczniku nie robił dobrych diesli

2. lpg jest tańsze w eksploatacji od diesla - nie tylko paliwo

3. jeszcze kilka innych ale nie chce mi się - proszę sobie doczytać na naszym forum

 

Nic dodać, nic ujac... tylko powiedziec AMEN :mrgreen:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. widocznie kolega trafil na wymęczoną sztuke.Tigra to corsa a jak wiadomo te wozidla sa taniusie i proste w obsludze. szukam juz tigi dlugo ale cięzko ustrzelic fajną sztukę dlatego dalej woze dupsko cosiarką. chlopcy dobrze ci podpowiadają ...only opel. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Gość intercoolerwrx

To mój pierwszy post ale mam nadzieje Cię przekona. Z budżetem 12 tyś bierz forda focusa mkI silnik diesla TDDI 90km. W tej cenie znajdziesz spokojnie egzemplarz po 2000 roku. Silnik oszczędny trwały, nie posiada kosztownych w wymianie podzespołów typowych dla nowych diesli. Turbina trwała. Focus to bardzo udany samochód, przyjemny w prowadzeniu, mało awaryjny. Ma jak każdy samochód pewne minusy, wystąpienie ich jednak możesz wyeliminować dokonując przemyślanego zakupu. O to one:

 

Rdza na rantach drzwi. Raczej dla egzemplarzy z polskiego salonu ( sól drogowa itd )

Zawieszenie tył wytrzymuje 180-200 tyś po polskich drogach. Sprowadzone focusy mają się lepiej. Pompa wtryskowa, która podobno w każdym egzemplarzu będzie do zrobienia.

 

Żeby nie było tak czarno na koniec to u mnie w rodzinie są dwa focusy jeden diesel drugi benzyna. Oba zbliżają się do granicy 200 tyś. W sprowadzonym dieslu od 2 lat nie było napraw poza wymianami eksploatacyjnymi. Focus 1.8 benzyna jest od początku w naszych rękach i przeszedł jedynie naprawe zawieszenia tył. :-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Toyotę Corolle E10, stara, ale kosmicznie trwała. Silnik 1.3 spokojnie daje radę, a wersja 86KM wymiata. Mojej matuli rolka miała 380tys. km na blacie, zalana była półsyntetykiem i nie chlała go między wymianami. Części tanie, samochód prosty jak drut, świetnie znosi LPG.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania