Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Więc tak, potrzebne nam będzie do pracy: * halogeny * kombinerki * lutownica * konektory * przewody jedno i dwużyłowe * przekaźnik od poloneza do świateł * włącznik * oprawka bezpiecznika z bezpiecznikiem 20A * czas pracy – około 4 godzin Bierzemy się do roboty. Wszystko podczepiamy wg. schematu: Lutujemy ze sobą + z lewego i + z prawego halogenu. Masy też możemy polutować. Potem + z halogenów przyczepiamy konektor i wtykamy w przekaźnik w pin nr 87. Ja wolałem podczepić pod jeden pin 87(na przekaźniku są 2. Ciągniemy + z akumulatora (obowiązkowo musi być bezpiecznik) i podczepiamy do pinu 30. Potem idziemy do pojazdu i montujemy nasz włącznik halogenów. Włącznik podczepiamy do oddzielnego + np. ze skrzynki bezpieczników (można też sie podpiąć do świateł w skrzynce lub też w przełączniku}. Gdy w aucie jest już włącznik lecimy do naszego przekaźnika i wpinamy to w pin 86. Łapiemy dodatkową masę do przekaźnika (pin 85). Na końcu podczepiamy pod akumulator + i łapiemy masę np. z aku lub nadwozia jak u mnie po połączeniu z przekaźnikiem tak to wyglądało: Kiedy już wszystko podczepimy powinno zacząć świecić. A na aucie tak to wygląda – jak mała rajdówka: Autor: fifek Źródło: http://forum.opel24.com   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/399-elektryka-reflektory-przeciwmgielne-opel-kadett/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi