Gość luciusz Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Jak można sprawdzic czy nie ma przebicia w module zapłonowym Astra G z14xe. Auto przy ruszaniu dławi sie przez 2 sek potem ok. Na LPg strzela. Czy wystarczy w ciemności poobserwować? wyjąłem moduł niby końcówki trochę na biało są ośniedziałe, ale to chyba normalne. Biały nalot jest od środka "przewodu" i minimalna ilość prawie (niewidoczny) z 2 cm powyżej styku ze świecą. Sam nie wiem czy to jest to. Czy można podpiąć pod jakiś czytnik, miernik itp?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 niby końcówki trochę na biało są ośniedziałe, To przedłużki z innego silnika i są jasne ale przebicia wyglądają tak : Zrobiłem fotki siwych bo czarnych już nie znalazłem Na czarnych przedłużkach przebicie wychodzi na biało.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Cholera nie miałem jak zrobić zdjęć. Te obrączki to oplatają cały przewodzik? Tak mi się zdaje. U mnie ten biały nalot to bardzo słaby, taki jakby talkiem albo mąką ktoś sypnął, schodzi po starciu palcem. W miejscu styku ze świecami +/- 2 cm w górę. Po środku nic, czarne. Czyli ma sie rozumieć że jak jest przebicie to szlag trafia izolacje i pali plastik? Jutro zrobię rysuneczek i wkleję jakoś. Dzięki za fatygę i zrobienie zdjęć . Muszę jeszcze poczytać o budowie tego modułu. To są cztery oddzielne cewki połączone jednym ze źródłem prądu czy jak? [ Dodano: 2012-08-09, 23:06 ] Byłem właśnie na świeżym powietrzu z moim autem . Może nie było ciemno jak w d...... u murzyna i nie miałem ze sobą spryskiwacza z woda,ale ściągnąłem pokrywę silnika i loknąłem na moduł. Ja tam żadnych iskierek nie widzę. A może by na mokro go jeszcze potraktować. Chodż logicznie myśląc przedłużki idą w dól i są niewidoczne. Widać tylko wierzch modułu. Czy przy silnym przebiciu byłoby widać iskry z dołu? A te pierścionki to tylko nalot czy plastik wypalony ma być?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 To jest nalot nie wypala dziur a przedłużki masz schowane więc nie ma co u ciebie pryskać wodą. podmień ze szrotu na próbę.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Też tak mi sie wydaje i zamierzam podmienic na próbę z innego samochodu. U mie to białe tylko w miejscu zetknięcia ze świecą jest. Ale to chyba normalne, tak mi sie zdaje. Cały problem w tym, że auto strzela na LPg a benzyna Ok. Każdy mówi co innego. Że na benzynie bedzie dobrze a na gazie to już nie, I co mam zrobić? Jak na benzynie wszytsko śmiga a LPg wali jak z moździerza?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A nie lepiej wykręcić świece, wsadzić je w moduł, odciąć paliwo i jeden kręci rozrusznikiem, a drugi patrzy na ew. przebicia?   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 A nie lepiej wykręcić świece, wsadzić je w moduł, odciąć paliwo i jeden kręci rozrusznikiem, a drugi patrzy na ew. przebicia? Bardzo dobry pomysł   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 No tak, ale czy wtedy tego co trzyma nie pie....... prądem o dużym natężeniu jak jest przebicie. Tez o tym myślałem, ale co z silnikiem wtedy. Rozrusznik go kreci a cylindry zalewane są wtedy paliwem chyba. Ja te iskry to gdzei maja niby sie pojawić. Na połączeniu przedłużki i świecy? Chyba nie, raczej na przedłużce. [ Dodano: 2012-08-10, 13:26 ] A g....... tam są dwie wiązki od modułu. Jedna jest na kostce, drugą taką na 5 cm długości się przykreca razem z modułem do silnika. Nie da chyba rady takiej próby dokonać.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wasyl Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 No tak, ale czy wtedy tego co trzyma nie pie....... prądem o dużym natężeniu jak jest przebicie. Nie, bo moduł z wciśniętymi świecami będzie leżał na silniku, a on będzie tylko patrzył Tez o tym myślałem, ale co z silnikiem wtedy. No nijak nie odpali... Rozrusznik go kreci a cylindry zalewane są wtedy paliwem chyba. Jak odepniesz pompę paliwa, to nie zaleje silnika A g....... tam są dwie wiązki od modułu. Jedna jest na kostce, drugą taką na 5 cm długości się przykreca razem z modułem do silnika. Nie da chyba rady takiej próby dokonać. Wyciągasz moduł, przekręcasz go o 45 stopni fajkami do siebie, kładziesz tam gdzie leżał, masujesz końcówki świec i wsio   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Pompy odciąc niestety nie umiem, a u mnie biały nalot taki schodzacy po wytarciu palcem to sie znajduj tylko w miejscu styku ze swiecą, szczególnie "od środka" i jest go mało o wiele mniej niż na zdjeciach. Czy tak ma być? [ Dodano: 2012-08-10, 14:13 ] "A te iskry to gdzie maja niby sie pojawić. Na połączeniu przedłużki i świecy? Chyba nie, raczej na przedłużce" Czy możnaby jeszcze dostać odpowiedx na to pytanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się