Skocz do zawartości

[podwozie] Wymiana uszczelniacza maglownicy (MK7)Escort


Gość Bartas

Rekomendowane odpowiedzi

Fotorelacja dotyczy wymiany simeringu przekładni kierowniczej (uszczelniacza maglownicy).

 

 

 

1. Wykręcamy śrubę i rozłączamy kolumnę kierowniczą z przekładnią, wcześniej należy zablokować kierownicę.

01_114.jpg

 

 

2. Zdejmujemy gumową osłonę.

02_115.jpg

 

 

3. Po wyciągnięciu klipsa odczepiamy pedał gazu.

03_126.jpg

04_112.jpg

 

4. Następnie odkręcamy śrubę i zdejmujemy gumowo-metalowy przegub z przekładni kierowniczej.

05_105.jpg

 

 

5. Wyciągamy osłonę simeringu, a następnie zdejmujemy pierścień segera i wyciągamy simering.

06_95.jpg

07_83.jpg

08_80.jpg

 

6. Ostrożnie montujemy nowy simering, można delikatnie stuknąć młotkiem najlepiej przez kawałek rurki o średnicy zbliżonej do rozmiaru simeringu.

 

 

 

7. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności, należy sprawdzić i ewentualnie uzupełnić olej w układzie wspomagania.

 

 

 

Cała operacja trwała około 1 godziny.

 

 

 

Autor: banks

 

Źródło: http://www.fordescort.org

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania