Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Fotorelacja dotyczy wymiany simeringu przekładni kierowniczej (uszczelniacza maglownicy). 1. Wykręcamy śrubę i rozłączamy kolumnę kierowniczą z przekładnią, wcześniej należy zablokować kierownicę. 2. Zdejmujemy gumową osłonę. 3. Po wyciągnięciu klipsa odczepiamy pedał gazu. 4. Następnie odkręcamy śrubę i zdejmujemy gumowo-metalowy przegub z przekładni kierowniczej. 5. Wyciągamy osłonę simeringu, a następnie zdejmujemy pierścień segera i wyciągamy simering. 6. Ostrożnie montujemy nowy simering, można delikatnie stuknąć młotkiem najlepiej przez kawałek rurki o średnicy zbliżonej do rozmiaru simeringu. 7. Składamy wszystko w odwrotnej kolejności, należy sprawdzić i ewentualnie uzupełnić olej w układzie wspomagania. Cała operacja trwała około 1 godziny. Autor: banks Źródło: http://www.fordescort.org   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/393-podwozie-wymiana-uszczelniacza-maglownicy-mk7escort/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi