Skocz do zawartości

Wtryskiwacze OMVL


Gość luciusz

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z zacnych kolegów zna parametry wtryskiwczy OMVL? Lub inaczej: jakie maja parametry pracy i na jakie wtryskiwacze można je wymienić (oczywiście za rozsądną cenę) :-D Instalacja to DREAM XXI i problem w tym by sie nie "gryzły" i poprawnie chodziły przy tym upierdliwym cudzie techniki. Chyba jest wiecej niż jeden rodzaj wtryskiwaczy OMVL-a, ale tak pisze bo nigdzie nie moge znaleźć kontretnych informacji na ich temat:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na jakie wtryskiwacze można je wymienić

Najlepiej wymienić na takie jak masz ta instalacja jest wredna i nie bardzo to będzie Ci działało z innymi. Parametry czasu pracy wtryskiwaczy na rozruchu są dobrane do ciężaru tłoczka, oporności cewek itp....

Chyba jest wiecej niż jeden rodzaj wtryskiwaczy OMVL-a

Tak i teraz jak kupisz takie jak masz nic nie musisz robić w programie (chodzi mi o ich zmianę), jeżeli kupisz inne musisz wybrać z listy w programie jakie wsadzisz OMVL oczywiście.

Zmiana wtryskiwaczy na innej firmy jest możliwa ale problemem jest to że trzeba grzebać w plikach i je podmieniać ale to za bardzo kłopotliwe i nie zawsze się udaje. Więc moja rada kup OMVL po 50 000km można je przemyć i będą dalej śmigały. ;-)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Po miesiącu temat powraca. W związku z tym ,że auto strzela mi w tłumik na LPG i nie chce palić po gaszeniu na gazie a pali od razu jak pochodzi z parę minut na Pb i zostanie tak zgaszone zrobiłem mały test. Na noc zdjąłem przewód biegnący od filtra fazy lotnej do wtryskiwaczy. Dziś odpalam na Pb i od razu chodzi. To by wskazywało na to, iż wtryski nie trzymają. Tylko teraz tak:

- gdy są szczelne to nawet gdyby reduktor popuszczał na wyjściu to gaz idzie przez filtr do wtrysków a one go zatrzymują

- gdy nie trzymają wtryski to LPG dostaje się do silnika i trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali

Tak ja pojmuję (chyba, że się mylę to poprawcie mnie), ale przecież między wtryskami a silnikiem są przewody gazowe i tam zawsze trochę tego gazu zostanie po normalnym zgaszeniu na Lpg. Czy to nie ma wpływu na odpalanie?

Auto strzela gdy puszcze nogę z gazu, gwałtownie zahamuje lub wrzucę na luz a potem wrzucam bieg i obroty gwałtownie rosną. Jak jadę ze 100 km/h to wtedy wciskam w rytm muzyki sprzęgło i tak też strzela w tłumiku z opóźnieniem ok 1 sek :lol: . Każda gwałtowna zmiana obrotów daje Bum...

Gdyby wtryski nie trzymały to by znaczyło, że w czasie hamowania silnikiem czy hamulcem gaz dostaje się do cylindrów i jego nadmiar spala się w wysokiej temp. układu wydechowego. Bo normalnie to wtedy wtryski są zamknięte ?

Więc mam pytanie: jak jeszcze można je sprawdzić domowymi metodami. Pod maską mało miejsca raczej ciężko będzie się dostać do przewodów biegnących od wtryskiwaczy do silnika. Wiem, że jest jakaś metoda ze szklanka piwa :jupi: Jak to się robi?

Czy w razie czego opłaca się regenerować 85 zł zestaw, czy kupić całą listwę 140 zł. Może je tylko przemyć, ale czym?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności Warunki użytkowania