Gość luciusz Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Czy ktoś z zacnych kolegów zna parametry wtryskiwczy OMVL? Lub inaczej: jakie maja parametry pracy i na jakie wtryskiwacze można je wymienić (oczywiście za rozsądną cenę) Instalacja to DREAM XXI i problem w tym by sie nie "gryzły" i poprawnie chodziły przy tym upierdliwym cudzie techniki. Chyba jest wiecej niż jeden rodzaj wtryskiwaczy OMVL-a, ale tak pisze bo nigdzie nie moge znaleźć kontretnych informacji na ich temat:(   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3927-wtryskiwacze-omvl/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2012 na jakie wtryskiwacze można je wymienić Najlepiej wymienić na takie jak masz ta instalacja jest wredna i nie bardzo to będzie Ci działało z innymi. Parametry czasu pracy wtryskiwaczy na rozruchu są dobrane do ciężaru tłoczka, oporności cewek itp.... Chyba jest wiecej niż jeden rodzaj wtryskiwaczy OMVL-a Tak i teraz jak kupisz takie jak masz nic nie musisz robić w programie (chodzi mi o ich zmianę), jeżeli kupisz inne musisz wybrać z listy w programie jakie wsadzisz OMVL oczywiście. Zmiana wtryskiwaczy na innej firmy jest możliwa ale problemem jest to że trzeba grzebać w plikach i je podmieniać ale to za bardzo kłopotliwe i nie zawsze się udaje. Więc moja rada kup OMVL po 50 000km można je przemyć i będą dalej śmigały.   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3927-wtryskiwacze-omvl/#findComment-22631 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość luciusz Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Po miesiącu temat powraca. W związku z tym ,że auto strzela mi w tłumik na LPG i nie chce palić po gaszeniu na gazie a pali od razu jak pochodzi z parę minut na Pb i zostanie tak zgaszone zrobiłem mały test. Na noc zdjąłem przewód biegnący od filtra fazy lotnej do wtryskiwaczy. Dziś odpalam na Pb i od razu chodzi. To by wskazywało na to, iż wtryski nie trzymają. Tylko teraz tak: - gdy są szczelne to nawet gdyby reduktor popuszczał na wyjściu to gaz idzie przez filtr do wtrysków a one go zatrzymują - gdy nie trzymają wtryski to LPG dostaje się do silnika i trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim odpali Tak ja pojmuję (chyba, że się mylę to poprawcie mnie), ale przecież między wtryskami a silnikiem są przewody gazowe i tam zawsze trochę tego gazu zostanie po normalnym zgaszeniu na Lpg. Czy to nie ma wpływu na odpalanie? Auto strzela gdy puszcze nogę z gazu, gwałtownie zahamuje lub wrzucę na luz a potem wrzucam bieg i obroty gwałtownie rosną. Jak jadę ze 100 km/h to wtedy wciskam w rytm muzyki sprzęgło i tak też strzela w tłumiku z opóźnieniem ok 1 sek . Każda gwałtowna zmiana obrotów daje Bum... Gdyby wtryski nie trzymały to by znaczyło, że w czasie hamowania silnikiem czy hamulcem gaz dostaje się do cylindrów i jego nadmiar spala się w wysokiej temp. układu wydechowego. Bo normalnie to wtedy wtryski są zamknięte ? Więc mam pytanie: jak jeszcze można je sprawdzić domowymi metodami. Pod maską mało miejsca raczej ciężko będzie się dostać do przewodów biegnących od wtryskiwaczy do silnika. Wiem, że jest jakaś metoda ze szklanka piwa Jak to się robi? Czy w razie czego opłaca się regenerować 85 zł zestaw, czy kupić całą listwę 140 zł. Może je tylko przemyć, ale czym?   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3927-wtryskiwacze-omvl/#findComment-23266 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się