Gość zbigniews58 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 prosze o schemat dokrecania głowicy reno clioi silnik 1149 40 kw rok produkci 1997 pęlen wtrysk   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 jak nie zapomne to jutro spojrze do ksiazki i popoludniu ci napisze.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Łap Śruby głowicy lekko naoliwione Etap1 - 20(Nm) Etap2 - 90 (*) - kątowo Etap3 - odczekać 3 min Etap4 - odkręcić śruby 1 i 2 Etap 5 - Śruby 1 i 2 - 20 (Nm) Etap6 - Śruby 1 i 2 200 (*) kątowo Powtórzyć etapy 4,5,6 - dla śrub 3,4,5,6 Powtórzyć etapy 4,5,6 - dla śrub 7,8,9,10 Powodzenia.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymon 1587cm3 Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 no i juz nie musze   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 wyręczyłem Cię   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniews58 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 dzieki co oznacza 90(*) kątowo głowice mam po szlifie pierszym zakupilem nowe sruby czy musze podłożyc podkładki utfardzone jakiei grubosci czy kątowo znaczy nm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 czy kątowo znaczy nm Nie kąt to jest kąt w stopniach   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zbigniews58 Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 mam klucz dynamometryczny od 60do 300nm   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 mam klucz dynamometryczny od 60do 300nm Za duży potrzebny ci klucz co ma 20 Nm a kątowy to np. taki http://www.google.pl/imgres?q=dokr%C4%99canie+k%C4%85towe&um=1&hl=pl&sa=N&biw=1280&bih=713&tbm=isch&tbnid=oXNNYT17IEzwJM:&imgrefurl=http://rg-narzedzia.com.pl/asta-adaptor-dokrecania-katowego-p-6356.html&docid=zuB6o4j_kIutNM&imgurl=http://rg-sklep.nazwa.pl/duze/asta/AH-1814.jpg&w=400&h=387&ei=tSUYUM3_JoXetAbuy4HwCA&zoom=1&iact=hc&vpx=850&vpy=325&dur=6291&hovh=221&hovw=228&tx=143&ty=117&sig=110690676174140653945&page=1&tbnh=166&tbnw=185&start=0&ndsp=15&ved=1t:429,r:8,s:0,i:96 Powiem Ci jak ja to robię bo mam do czynienia z mocnymi śrubami nawet dokręcam ok 800Nm. Więc tak .... Dokręcisz te 20Nm i zrobisz na śrubie znak markerem, oblicz ile to 200 stopni to zaznaczenie ma się obrócić i tyle przekręć. Później załóż swój klucz dynamometryczny i powoli sprawdzaj tą śrubę przy ilu maksymalnie się przełamie (np.120Nm wyjdzie to będziesz miał pomiar dla reszty innych śrub). Ja tak robię jak nie mam podejścia przy dużych kątach w silnikach 11litrowych w autobusach.   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się