Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Jak rozebrać parownik/reduktor LPG? - pewnie nie jeden z Nas zadawał sobie to pytanie. Okazuje się, że nie jest to aż takie trudne. Zaczynamy cala operacje od zakręcenia zaworu przy butli, odpaleniu auta i wypaleniu resztek LPG w instalacji J. Następnie odłączamy klemy od aku. Ściągamy opaskę z węża, który doprowadza gaz do reduktora i ściągamy przewód gazowy. To samo robimy z pozostałymi wężami wodnymi (najlepiej je podwiesić, by nie uciekał płyn). Odkręcamy cały reduktor i wyciągamy. Odkręcamy imbusem z jednej strony śrubki, ukazuje się nam membrana gazowa, która należy ściągnąć. Czyścimy benzyną środek oraz wyciągamy małe gumki regulujące wpływ gazu do reduktora. Całość skręcamy i odwracamy reduktor na druga stronę. Odkręcamy 8 śrub i delikatnie ściągamy pokrywę uważając na sprężynę. Wyciągamy wszystko, również czyścimy w środku reduktor. Zakładamy nową membranę wodną i skręcamy całość. Podłączamy węże, klemy aku oraz odkręcamy zawór na butli i odpalamy. Oczywiście po całym zajściu trzeba pojechać na regulację. Autor: Allca i Toradek Źródło: http://www.fordescort.org   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi