Gość Bartas Opublikowano 22 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2010 Rozbiórka tunelu pomiędzy fotelami pasażera i kierowcy, mieszczącego drążek zmiany biegów, schowki oraz dźwignię hamulca ręcznego jest zasadniczo prosta jak drut. Cztery śrubki i cały panel do góry. Cała filozofia polega na tym, gdzie te śrubki się znajdują… 1) Pracę rozpoczynamy od usunięcia gumowego ‘dywanika’ z półeczki koło lewarka skrzyni biegów. 2) Plastikowe zaczepy należy odgiąć i podnieść do góry. W ten sposób usuwamy całą osłonę lewarka skrzyni biegów. 3) Po uniesieniu osłony lewarka skrzyni pojawiają się dwie pierwsze śruby mocujące środkowy tunel. 4) Kolejne dwie śruby znajdują się w schowku na CD, a konkretnie pod zaślepką, którą należy podważyć i wyjąć. 5) A tak wygląda spód pod tunelem. UWAGA! NIE SZARPAĆ zbyt mocno panelu przy wyjmowaniu, żeby nie urwać kabla do zapalniczki! Jest on dość krótki, więc o nieszczęście nietrudno… Autor: evad Źródło: http://blog.adl.pl/ Forum V40.pl   Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi