Gość indion Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 "wypruć' kata to nie problem, tylko czy sonda znajdująca się za nim nie będzie odczytywać błędu? nie trzeba jej jakoś zneutralizować   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3742-silnik-14-benzyna-golf-4/page/2/#findComment-22215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Zrób logi (lub sprawdź) na VAG jak pracuje sonda przed i za katem będziesz wiedział czy kat jest zapchany   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3742-silnik-14-benzyna-golf-4/page/2/#findComment-22216 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indion Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 ok. problem jest tylko taki że nie jestem mistrzem obsługi VAG.. jakaś podpowiedz co dokładnie 3ba zrobić??   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3742-silnik-14-benzyna-golf-4/page/2/#findComment-22219 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość automux Opublikowano 17 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2012 Jeżeli sonda za katem ma wskazania podobne jak sonda przed to katalizator nie spełnia swojej roli. Masz mieć np. za katem wykres sinusoidalny 0,6V - 0,7V a przed 0,1V - 0,9V tu masz opisaną sondę jak ma działać http://forum.samnaprawiam.com/oscyloskop-w-elektronice-samochodowej-cz1-vt3337.htm   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3742-silnik-14-benzyna-golf-4/page/2/#findComment-22220 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość indion Opublikowano 28 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 Witam. minęło dobrych klika miesięcy od ostatniej wypowiedzi na forum w temacie sondy lambda i świecącej kontrolki check. ale udało mi się rozwiązać problem. sprawa nie była łatwa i nie minął mnie też duży wydatek związany z silnikiem ale w końcu jest wszystko ok. więc po kolei: zgodnie z zaleceniem kolegi sprawdziłem sondy lambda - działały silnik zaczął brać niepokojąco duże ilości oleju - wymiana tłoków pierścieni, szlif bloku, regeneracja głowicy. przy okazji wyszło że był rozrząd źle założony. po tej naprawie znaczący przypływ mocy ale kontrolka ciągle świeciła, wyskakiwał błąd katalizatora który nie wyglądał na uszkodzony wizyta w serwisie celem czyszczenia i adaptacji przepustnicy - również twierdzili ze kat jest ok. a oto rozwiązanie problemu: http://allegro.pl/emulator-blad-katalizator-sondy-100-skuteczny-i2942821864.html założyłem - kontrolka nie świeci, samochód śmiga, spalanie spadło o 0,4l gazu na 100km. pozdrawiam:)   Odnośnik do komentarza https://forum.samnaprawiam.com/topic/3742-silnik-14-benzyna-golf-4/page/2/#findComment-26106 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się